تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

راز قدرت PSG از نگاه ایکاردی

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن از دلیل اوج گیری و آمادگی بالای تیمش سخن به میان آورد.

کد خبر: ۸۷۸۰۸
۰۹:۰۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

 ایکاردی

دیدارنیوز - به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در جام حذفی فرانسه با ۵ گل آنژه را در هم کوبید و راهی دور بعد شد. ایکاردی در این بازی ستاره تیمش بود و توانست ۳ گل به ثمر رساند.

او بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. به بهترین نحو آمده بازی شدیم و خوشحالیم که توانستیم مقتدرانه راهی نیمه نهایی شویم.

این ستاره آرژانتینی ادامه داد: ما یک تیم خوب هستیم. همه بازیکنان آماده بازی هستند چه آن‌هایی که در ترکیب قرار دارند و چه آن‌هایی که نیمکت نشین هستند و این راز قدرت ما است. هر روزه در تمرین جدیت لازم را به کار می‌گیریم و آماده بازی کردن در هر رقابتی هستیم.

ایکاردی افزود: دیدار بعدی ما برابر سن آتین است. سخت به پیروزی در این بازی نیاز داریم چرا که در کورس قهرمانی هستیم و به امتیازات این بازی نیاز داریم. سه گلی که در بازی امشب به ثمر رساندم برایم بسیار مهم بودند چرا که اعتماد به نفس دوباره را به من برگرداند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی