تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

زونا، عارضه احتمالی تزریق واکسن فایزر

نتایج یک بررسی چاپ شده در نشریه دیلی میل نشان می‌دهد: زونا می‌تواند یکی از عوارض جانبی نادر ناشی از تزریق واکسن کرونای فایزر باشد.

کد خبر: ۸۷۷۵۳
۱۵:۴۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

زونا عارضه  واکسن فایزر

دیدارنیوز ـ بر اساس بررسی انجام شده شش نفر در سرزمین‌های اشغالی پس از تزریق واکسن کروناویروس فایزر دچار بثورات پوستی قرمز رنگ شدند که با درد زیادی همراه بوده است.

گروهی از محققان دریافتند: افراد مبتلا به برخی بیماری‌های خودایمنی در مقایسه با افراد دیگر بیشتر احتمال دارد دچار بثورات پوستی موسوم به زونا شوند.

علاوه بر این، احتمال بروز این عارضه پوستی پس از تزریق دوز نخست واکسن نسبت به دوز ثانویه آن پنج برابر بیشتر است.

محققان اظهار داشتند: یافته‌های بدست آمده هشداری برای پزشکان است که نسبت به بروز علائم غیر معمول در بیماران مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی بیشتر دقت داشته باشند.

به نقل از روزنامه دیلی میل، به گفته محققان نمی‌توان به طور قطع ادعا کرد که واکسن موجب این عارضه شده است، اما می‌توان گفت که ممکن است عامل محرک در برخی از بیماران باشد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی