تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
رئیس انستیتو پاستور ایران خبر داد

اعلام زمان کارآزمایی واکسن کرونای انستیتو پاستور در کشور

بیگلری گفت: مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن انستیتو پاستور ایران از روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه در کشور آغاز می‌شود.

کد خبر: ۸۷۶۳۱
۱۰:۲۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

 کارآزمایی واکسن کرونای انستیتو پاستور

دیدارنیوز ـ بیگلری رئیس انستیتو پاستور ایران از ساری، با بیان اینکه مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن انستیتو پاستور ایران از روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه در کشور آغاز می‌شود، گفت: سایت فراخوان از امروز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در دسترس هم وطنان خواهد بود.

او افزود:در فاز سوم یا نهایی ۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور ۲۴ هزار نفر را وارد مطالعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل هر کدام ۳ هزار نفر را مورد بررسی قرار خواهند داد.

بیگلری گفت: انستیتو پاستور ایران قدمتی یکصد ساله در تولید واکسن داشته و افتخار می‌کند که واکسن‌های تولیدی آن در بدن تمامی ایرانی‌ها وجود دارد.

او افزود:با توجه به اینکه انستیتو پاستور ایران یک برند معتبر و جهانی است واکسنی که انتخاب شده محصول مشترک ایران و کوبا است.

بیگلری گفت: واکسن در فاز یک و ۲ نشان داده شده که از کارایی بسیار خوبی برخوردار بوده و در عین حال عارضه این واکسن هم بسیار کم است.

رئیس انستیتو پاستور ایران افزود: مطمئنا با نتیجه‌ای که از کارآزمایی فار ۳ واکسن خواهیم گرفت امیدواریم بتوانیم در اواخر خرداد واکسن را در برنامه واکسیناسیون همگانی کشور داشته باشیم.

برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی