تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آقای عزیزی خادم اگر دیدارهای سیاسی‌تان اجازه داد حواستان به فوتبال هم باشد

عزیزی خادم از زمانی که آمده یکی از شعارهایش پاک بودن و مبارزه با فساد بوده است اما به جای اینکه حواسش به فوتبال باشد بیشتر به دیدارهای سیاسی رفته است.

کد خبر: ۸۷۶۲۰
۱۰:۰۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

 عزیزی خادم

دیدارنیوز - بارها در مقاطع مختلف به تبانی در لیگ های دسته های پایین تر فوتبال اشاره های زیادی شده است. زمانی که برنامه نود پخش می شد گزارش های زیادی روی آنتن می رفت که در فلان شهر و فلان تیم با داور هماهنگ هستند، فلان بازیکن در این بازی گل به خودی می زند و یا داور در یک‌بازی برای تیمی خاص پنالتی می گیرد.

این در حالی است که اخیرا در یکی از بازی های لیگ دسته دوم چنین اتفاقی افتاده است. یکی از داوران به همکار خودش زنگ می زند و پیشنهاد قضاوت در یک بازی را می دهد.پیشنهاد،بلیت رفت و برگشت به شهر تیم میزبان(از جانب تیم مهمان)و پرداخت ۱۰ میلیون پول نقد است که با واکنش منفی این داور روبرو می شود.

نکته اینجاست که پیشنهاد فوق را فرد دیگری قبول می‌کند و در دقایق ابتدایی برای تیم مهمان یک پنالتی می گیرد!دیداری که در نهایت به نفع تیم مهمان به پایان می رسد!

عزیزی خادم از زمانی که آمده یکی از شعارهایش پاک بودن و مبارزه با فساد بوده است،البته توقعی هم نیست که در این زمان‌کم به همه مسائل ورود کند اما گمان این است که دید و بازدیدهای سیاسی مجال این حرکت را از او گرفته است و دیدار با مردان سیاست کشور ارجحیت دارد به ورود به چنین مسائل پیش پا افتاده فوتبال کشور!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی