تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

پیرلو: حق نداریم به چیزی جز کسب سهمیه فکر کنیم

سرمربی تیم یوونتوس تاکید کرد تیمش باید سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل بعد به دست بیاورد.

کد خبر: ۸۷۶۱۳
۰۹:۳۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

پیرلو

دیدارنیوز - به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس امشب چهارشنبه، در هفته سی و دوم سری A ایتالیا به مصاف پارما می رود که وضعیت خوبی در جدول رده بندی رقابت ها ندارد.

آندره پیرلو ، مربی یوونتوس در ابتدا پروژه سوپر لیگ اروپا را "پروژه ای برای آینده" دانست زیرا تیمش روی نبرد خود برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده تمرکز دارد.

پیرلو گفت: این تحول برای دنیای فوتبال لازم است. در این سال ها تغییرات زیادی از لیگ قهرمانان گرفته تا نحوه بازی و قوانین رخ داده است. اما من بهترین شخصی نیستم که این موضوع را برای شما توضیح دهم.  رئیس باشگاه این مسئولیت را دارد و درباره آن صحبت خواهد کرد ولی الان فقط کسب سهمیه اولویت دارد. ما بر آنچه که در حال حاضر باید انجام دهیم یعنی صعود به لیگ قهرمانان اروپا متمرکز شده ایم. حق نداریم به چیزی جز کسب سهمیه فکر کنیم.

 پیرلو ادامه داد:  رئیس باشگاه برای ما توضیح داد که این پروژه چیست ، نه با جزئیات بلکه با طرح کلی.  او اعتماد به نفس زیادی به ما داد و دوباره تأکید کرد که مهمترین چیز این است که کار خود را ادامه دهیم زیرا کسب سهمیه لیگ قهرمانان مهم است. این فقط یک پروژه است ،  بازیکنان می دانند که فوتبال ادامه دارد ، آنها باید آرام باشند و کار خودشان را بکنند.

به نظر می رسد دوران اقتدار ۹ ساله یووه در لیگ به پایان برسد زیرا آنها پس از شکست آخر هفته گذشته مقابل آتالانتا به رده چهارم جدول رده بندی سری A سقوط کردند. آنها فقط دو امتیاز از ناپولی رده پنجمی فاصله دارند.

کریستیانو رونالدو که بازی قبل را از دست داد در این دیدار می تواند تیمش را همراهی کند و احتمالا دیبالا و بوفون نیز از ابتدا به میدان بروند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی