تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
معاون علوم پزشکی گیلان عنوان کرد

تداوم بستری‌های چهار رقمی گیلان/ توقف اپیدمی با توقف دورهمی‌های کوچک

معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه دورهمی‌ها عامل اصلی انتقال ویروس است، اضافه کرد: عدم حضور در اجتماعات کوچک بیشتری اثر را در کاهش بیماری و توقف اپیدمی دارد.

کد خبر: ۸۷۵۹۰
۰۸:۵۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

تداوم بستری‌های چهار رقمی گیلان

دیدارنیوز ـ دکتر آبتین حیدرزاده با ابراز تاسف از تداوم وضعیت قرمز استان گیلان، اظهار کرد: بیماری کرونا همچنان فعال است و در شبانه روز گذشته ۲۲۰ بیمار جدید را بستری کردیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۵۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، گفت: ۱۲۰ نفر نیز وضعیت بدی دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مراجعه ۴۵۰ بیمار جدید سرپایی به مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته استان خبر داد و تصریح کرد: این افراد دارو‌های لازم را دریافت کردند و از آنان خواسته شده در خانه ایزوله باشند.

حیدرزاده، توقف شیوع کرونا و بازگشت به وضعیت قبل از عید را نیازمند عزم همگانی دانست و خاطرنشان کرد: برای کاهش خیز اپیدمی رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی الزامی است.

وی با اشاره به یافته‌های علمی جهانی درباره راه‌های پیشگیری از شیوع کرونا، یادآور شد: پزشکان دریافته اند که محدودیت‌های رفت و آمد و قرنطینه شهر‌ها و بستن راه‌ها و تعطیلی اصناف و مشاغل در شرایط اپیدمی بسیار اثرگذار و ارزشمند است، اما کمک زیادی به توقف بیماری نمی‌کند.

معاون علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دورهمی‌ها عامل اصلی انتقال ویروس است، اضافه کرد: عدم حضور در دورهمی‌ها و اجتماعات کوچک بیشتری اثر را در کاهش بیماری و توقف اپیدمی دارد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی