تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تراکتور صفر ـ نیروی هوایی عراق صفر، پرشورها در حسرت گل

تراکتور سازی در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا؛ در مقابل تیم نیروی هوایی عراق به تساوی بدون گل رسید.

کد خبر: ۸۷۵۷۰
۱۹:۴۶ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

گزارش زنده: تراکتور صفر ـ نیروی هوایی عراق صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: تراکتور نماینده ایران در گروه B مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، در سومین بازی خود مقابل الجاویا یا نیروی هوایی عراق، به میدان رفته است. رسول خطیبی امیدوار است که امشب با غلبه بر حریف عراقی خود، در جدول صعود کند و شانس خود را برای صعود افزایش دهد. امشب تراکتور از مسعود شجاعی در ترکیب اولیه خود بهره می‌برد که برای نخستین بار در این مسابقات به میدان رفته است.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، میلادفخرالدینی و محمد عباس زاده

ترکیب نیروی هوایی: فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، صامح سعید، ابراهیم بایش، حمادی احمد، همام طارق، الآنی، علی محسن، علی کاظم و مصطفی محمد

تیم نیروی هوایی نیز با یک باخت و یک تساوی در رده پایانی جدول قرار دارد و آن.ها نیز برای صعود نیاز به برد در این دیدار را دارند و این بازی هجومی از سوی دو تیم می‌تواند نوید یک دیدار زیبا را بدهد.

در 10 دقیقه ابتدایی مسابقه هر دو تیم در تلاش بودند که میانه میدان را در اختیار بگیرند. تراکتور که با لباس سفید بازی می‌کند از نظر سرعت بازی در برابر شاهین‌ها (لقب نیروی هوایی عراق) کمی کندتر است اما فاصله دو تیم در این زمینه آنقدر نیست. 

با این حال بازیکنان تراکتور در نبردهای یک به یک کمی بهتر هستند. تا دقیقه 20 بازی یکی دو بار تراکتور با میلاد فخرالدینی و عباس‌زاده تا محوطه جریمه حریف نفوذ کرد و در یکی دو حرکت دیگر نیز آفسایدگیری خط دفاع الجابیا مانع شد.

تیم عراقی در دفاع متمرکز است و چشم به ضدحملات سریع دارد. در مقابل سامان نریمان جهان، بابایی و تیکدری نیز با رفت و برگشت زیاد در یک سوم دفاغی الجابیا سعی دارند فضا را برای گلزنی فراهم کنند.

در دقیقه 32 عباس‌زاده یک تنه به خط دفاعی حریف زد اما توپ ارسالی قابل مهار نبود و از دست نرفت.

اشتباه فخرالدینی در نزدیکی دروازه خودی چیزی نمانده بود مهاجم حریف را در موقعیت گل قرار دهد. اخباری به هر زحمتی که بود توپ را به چنگ آورد.

در دقیقه 42 سرانجام حملات تراکتور یک خطر جدی را روی دروازه نیروی هوایی ایجاد کرد. پیمان بابایی با حرکت عرضی و شوت سهمگین، به فاصله کمی فضای بالای دروازه حریف را شکافت. نوک انگشتان فهد طالب مانع از گل شد.  

این مهم‌ترین فرصتی بود که از دست رفت و بازی با تساوی در نیمه اول تمام شد. 

نیمه دوم

تراکتور بدون تغییر در ترکیب نخست بازی، وارد میدان شد و نسبت به نیمه اول نیز با سرعت بیشتر و میل به گلزنی بالاتر به چشم آمد. تراکتور در دقیقه 51 مسابقه هم می‌توانست به گل برسد اما باز هم فرصت توسط نریمان جهان از دست رفت. 

در دقیقه 55 نوبت به الجابا رسید که یک فرصت خوب ایجاد کند اما مصطفی محمد هم ضربه دقیقی نزد و دفاع تراکتور فداکارانه توپ را برگرداند.

در دقیقه 56 اشکان دژآگه به جای مسعود شجاعی به زمین وارد شد تا شاید در میانه میدان نظم بیشتری را حاکم کند. تراکتور همچنان در حمله موفق‌تر از حریف عراقی است. 

تراکتور در دقیقه 66 دو تعویض دیگر هم انجام داد تا همچنان دوندگی و سرعت تیمی خود را حفظ کند. بوحمدان به محض ورود به زمین روی طارق همام خطا کرد. 

در دقیقه 68 همکاری بازیکنان تراکتور در محوطه جریمه نیروی هوایی نهایتا به دژآگه رسید و حرکت او تا خط اوت ادامه داشت و ضربه نهایی را دفاع حریف بیرون زد. خط حمله تراکتور باید همان پاس اول را به سمت دروازه می‌زد.

در دقیقه 75 بازی کمی از سرعت و ریتم دقایق پیشین افتاده و توپ بیشتر در میانه میدان جابجا می‌شود. 

شوت خانزاده در دقیقه 78 را دروازه‌بان الجابیا به سختی مهار کرد و به نظر می‌رسد ضربات از راه دور امکان مناسب‌تری برای باز کردن خط دفاعی فشرده نیروی هوایی است. 

بازی در ده دقیقه پایانی هم توپ مدام به سمت دروازه‌های دو تیم در حال حرکت بود اما نهایتا هیچ گلی در این بازی به ثمر نرسید. تراکتور با این تساوی سه امتیازی شد و باید در بازی‌های بعدی تلاش بیشتری کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی