تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
ترجمه اختصاصی دیدار از مصاحبه ترامپ با فاکس نیوز

ترامپ: نگاهم به انتخابات ۲۰۲۴ فراتر از جدی است

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید "به صورت جدی" در حال بررسی رقابت در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ است.

کد خبر: ۸۷۵۴۹
۱۶:۳۲ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

ترامپ با اشاره به انتخابات ۲۰۲۴: نگاهم فراتر از جدی است

دیدارنیوز ـ حمیدرضا بابایی: ترامپ در مصاحبه‌ای رو در رو با "شون هنیتی" مجری شبکه فاکس نیوز، مساله رقابت انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ را به تمسخر گرفت، اما بار دیگر از اظهارنظر قطعی خودداری کرد. ترامپ گفت: "پس می‌گویم که نگاهم به آن بسیار جدی است، فراتر از جدی" وی افزود: "از منظر حقوقی جدا نمی‌خواهم هنوز درباره آن صحبت کنم، قدری زود است."

ماه گذشته بود که ترامپ مساله رقابت برای ورود مجدد به کاخ سفید را مطرح کرد. وی آن سخنان را در مصاحبه با دخترخوانده‌اش، "لارا ترامپ" بیان کرده بود.

رئیس جمهور سابق آمریکا در پاسخ به سوالی در خصوص طرح‌های سیاسی‌اش در آینده گفت: "قطعا امیدی هست، این را می‌توانم بگویم. قطعا امیدی هست. ما عاشق کشورمان هستیم، این کشور. ما به کشورمان بسیار مدیونیم، اما اکنون باید به کشورمان کمک کنیم." این نخستین مصاحبه تلویزیونی ترامپ پس از خروج از کاخ سفید است. وی همچنین گفت اوضاع در مرز‌های جنوبی "می‌تواند کشور ما را نابود کند."

مجری از ترامپ پرسید، بحران در مناطق مرزی جنوب کشور چقدر خطرناک است و این که چرا رسانه‌های اصلی عمدتا به خاطر "قفس‌های پُر از کودکان" در بحبوحه بحران جهانی کرونا، در قبال عملکرد جو بایدن سکوت کرده‌اند در صورتی که همین مساله را بر سر ترامپ می‌کوبیدند؟

به گفته ترامپ، "آن‌ها دارند این مساله را تا آنجا که بتوانند نادیده می‌گیرند. اوضاع وحشتناکی است که می‌تواند کشور ما را نابود کند. مردم در حال سرازیر شدن هستند. اما هر چقدر که زمان می‌گذرد، اختلافات بیشتری بروز می‌کند و شاهد مواردی هستید که قبلا وجود نداشت. چنین اتفاقی هرگز در مناطق مرزی جنوب کشور وجود نداشت. مردم در قالب‌های ده‌ها هزار نفری در حال ورود به کشور هستند. ما هم چنین چیزی داشتیم، اما آن‌ها را مجبور کردیم که بروند."

هنیتی از رئیس‌جمهور سابق آمریکا پرسید که آیا جمهوری‌خواهانی که به دنبال تسخیر کاخ سفید و کرسی‌های سنا در ۲۰۲۲ هستند، آیا باز هم باید به دنبال شعار "آمریکا را باز هم بزرگ کنید" خواهند بود؟

ترامپ پاسخ داد: "اگر می‌خواهند پیروز شوند، بله. ما حزب جمهوری‌خواه را گسترش داده‌ایم. اگر می‌خواهند برنده شوند و دستاوردی بزرگ داشته باشند، باید آن کار را انجام دهند."

ترامپ گفت حزب جمهوری‌خواه در رای گیری در خصوص مسایل مهم "هرگز به این اندازه متحد نبوده است. البته دمکرات‌ها چهره‌ای مانند میت رامنی ندارند." اشاره ترامپ به سناتور جمهوری‌خواه از ایالت یوتا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۲ بود که در زمان‌های مهم از جمله در روند استیضاح ترامپ، از مواضع جمهوری‌خواهان حمایت نکرد.

وی همچنین با اشاره به ناکامی جمهوری‌خواهان برای کنار گذاشتن کامل طرح بهداشت و درمان در ریاست‌جمهوری باراک اوباما، گفت: "جمهوری‌خواهان باید متحد شوند."

ترامپ مدعی شد در انتخبات ۲۰۲۰ اگر دخالت او نبود، هشت سناتور جمهوری‌خواه دیگر نیز شکست می‌خوردند.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی