تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

یکسال زندان برای افشین - پ در پرونده افترا و توهین به تهمینه میلانی

عامل توهین و افترا به تهمینه میلانی که در شبکه های مجازی دست به تخریب شخصیت این کارگردان سینما زده بود محکوم شد.

کد خبر: ۸۷۳۶۵
۱۵:۱۷ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰

تهمینه میلانی

دیدارنیوز - اتهام افشین - پ دایر بر توهین، نشر اکاذیب و افترا نسبت به تهمینه میلانی کارگردان سینمای ایران بوده است به این شرح که وقتی تهمینه میلانی سال ۹۸ اقدام به برگزاری نمایشگاهی از آثار نقاشی خود کرده بود افشین - پ اقدام به مزاحمت و تهدید کرده و با این ادعا که تهمینه میلانی، چون کارگردان سینما است حق برگزاری نمایشگاه نقاشی ندارد در صفحات مجازی خود اقدام به تحریک افراد برای تخریب شخصیت  تهمینه میلانی  کرده و با انتشار اسرار تهمینه میلانی دست به توهین وافترا زده است.

افشین - پ در اینستاگرام تهمینه میلانی را متهم به سرقت هنری کرده و ادعا کرده ایشان با این اتهام محکومیت نیز داشته است. به گزارش خبرنگار رکنا، در مطلب دیگری افشین - پ تحت حمایت مافیای هنر، به فریب افکار عمومی دست زده است و  تهمینه میلانی  را همراه با توهین به جعل،  تقلب، پولشویی و داشتن رابطه ناسالم متهم کرده است.

قاضی دکتر علی رضا قاسمی ساغند رئیس شعبه ۱۰۵۲ دادگاه کیفری ۲ تهران با توجه به صدور کیفرخواست در دادسرای تهران که افشین - پ را در این جرایم به اتهام معاونت، مجرم شناخته است از آنجایی که افشین -پ با وجود محرز شدن در هفت بزهکاری بخاطر عدم حضور در خاک ایران و غیبت در جلسات محاکمه، به صورت غیابی حکم صادر کرد.

وفاجو وکیل تهمینه میلانی در خصوص جزئیات دقیق حکم به گفت: در این حکم آمده است افشین -پ بخاطر توهین به پرداخت ۲۰ میلیون تومان بخاطر نشر اکاذیب در فضای مجازی، به یکسال زندان تعزیری و ۲۰۰ هزار تومان جزای نقدی، و بخاطر افترا به پرداخت ۲۰ میلیون تومان جزای نقدی درجه ۶ محکوم شده است که این حکم لازم اجرا است و تا بیست روز قابل اعتراض در محاکم تجدید نظر استان تهران است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی