تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیام تسلیت علی لاریجانی در پی عروج سردار حجازی

علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت سردار سید محمد حجازی را تسلیت گفت.

کد خبر: ۸۷۲۹۰
۱۱:۵۹ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰

 علی لاریجانی  سردار حجازی

دیدارنیوز - متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر عروج ملکوتی  مجاهد مومن و خستگی ناپذیر، سردار پرافتخار سید محمد حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان  اینجانب و همه دوستداران انقلاب و نظام اسلامی شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس، در طول دوران جنگ تحمیلی، با قبول مسئولیت های مخاطره آمیز ، نهایت اخلاص و ایثار را  در عرصه جهاد فی سبیل الله  تبلور بخشید و  پس از آن نیز در عرصه های گوناگون  خدمت به نظام اسلامی اهتمامی مجدانه داشت.

تلاش ارزنده و نقش آفرینی کم نظیر آن سردار رشید اسلام در تقویت جبهه مقاومت، در یادها زنده و جاری و برای همه رزمندگان فداکار و عاشقان جهاد و شهادت، الگویی درس آموز و به یادماندنی است‌.

اینجانب فقدان تلخ این سردار شجاع و عزت آفرین را به محضر رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، خانواده معزز آن مرحوم، فرماندهان،  مسئولان و همرزمان ایشان در بسیج، سپاه، نیروی قدس، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت بزرگ ایران تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم تعالی درجات‌ و حشر  با اولیای الهی و  یاران شهیدش و برای بازماندگان‌ صبر و شکیبایی مسالت‌ دارم.

علی لاریجانی
مشاور مقام معظم رهبری


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی