تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اولین نشست دولت وحدت ملی لیبی در بنغازی

سخنگوی دولت وحدت ملی لیبی اعلام کرد که نخست وزیر به زودی همراه با تمامی وزرای کابینه خود در بنغازی نشست خواهد داشت.

کد خبر: ۸۷۱۲۴
۱۲:۳۲ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

اولین نشست دولت وحدت ملی لیبی در بنغازی

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، محمد حموده، سخنگوی دولت وحدت ملی لیبی اظهار کرد: عبد الحمید الدبیبه، نخست وزیر این کشور به زودی همراه با تمامی وزرای دولت وحدت ملی برای برگزاری نشست وزرا سفری به شهر بنغازی خواهد داشت.

حموده گفت: نخست وزیر و تمامی وزرا به دیگر شهرهای لیبی نیز سفر خواهند داشت، سفرهای کابینه به شهرهای لیبی با اهمیت بوده و در برنامه‌های کاری دولت گنجانده شده‌اند، این سفرها با مشارکت نخست وزیر و وزرا انجام خواهند شد و البته این مساله نیاز به هیچ فشاری ندارد و موضوعی عادی است و باید انجام شود.

سخنگوی دولت وحدت ملی لیبی افزود: نخست وزیر در بسیاری از مناسبت‌ها بر این نکته تاکید کرده که باید به شهرهای مختلف سفر کرد و شرایط در تمامی شهرها بررسی شوند و هر وزیری که نتواند جابه‌جا شود و به مناطق مختلف لیبی سفر کند، اساسا مورد پسند دولت نیست.

الدبیبه از زمانی که نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی شده، همراه با وزرای خود سفر رسمی به بنغازی نداشته و این اولین باری است که الدبیبه از چنین سفری و قصد خود برای برگزاری جلسه کابینه در آنجا خبر می‌دهد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی