تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فولاد – الوحدات؛ جدال برای پیروزی

 تیم فوتبال فولاد خوزستان در دومین گام خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رو در روی الوحدات اردن قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۸۶۸۱۵
۰۸:۴۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰

فولاد – الوحدات؛ جدال برای پیروزی

دیدارنیوز - شاگردان نکونام که در دیدار نخست خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا آستانه پیروزی برابر السد پیش رفتند و در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردند، در دومین بازی خود باید با تیم الوحدات اردن دیدار کنند. الوحداتی که همانند فولادی ها در نخستین بازی خود در این مسابقات مقابل النصر عربستان به تساوی رسید. 

الوحدات سال گذشته قهرمان لیگ اردن شد و به تازگی نیز قهرمانی سوپرکاپ را به دست آورده است و این عناوین نشان می دهد این تیم اردنی نیز دیگر رقیب سرسخت فولادی ها در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود. البته اگرچه پیش از این نیز برخی لقب گروه مرگ را به گروه D داده بودند اما فولادی ها خوب می دانند که اگر این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند، راه‌شان هموار شده و کمی با خیال راحت‌تر به مراحل بالاتر فکر می‌کنند.

فولاد که در دیدار پلی آف این رقابت ها و اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا، با ارائه بازی های جذاب و دیدنی، خود را به عنوان مدعی صعود معرفی کرده است، در حالی به مصاف الوحدات می رود که با نمایش اخیرش مقابل السد، حالا انگیزه اش برای کسب امتیاز در دیدار با تیم اردنی و بازی‌های آینده، دوچندان شده است.

همچنین آن چه می تواند بر جذابیت این بازی اضافه کند، شباهت بین فوتبال خوزستان و اردن است؛ از ویژگی های فوتبال اردن و همچنین سوریه این است که فیزیکی و تاکتیکی بازی می کنند و سبک فوتبال‌شان به فوتبال خوزستان نزدیک است، به همین دلیل نیز به نظر می‌رسد این بازی به مراتب از بازی‌های قبلی فولاد دشوارتر باشد.

در این دیدار نماینده ایران و اردن که از حیث طرفدار در شهرهای خود نیز شباهت بسیاری به هم دارند، برای کسب امتیاز و شادی هواداران خود مطمئنا تلاش زیادی خواهند داشت تا اولین برد در این رقابت ها را به طرفداران خود تقدیم کنند. فولاد در صورتی که الوحدات را شکست دهد، به هشتمین برد آسیایی خود طی دوران حضورش در این رقابت‌ها دست پیدا می‌کند.

فولاد از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (شنبه) در استادیوم ملک فهد شهر ریاض به مصاف الوحدات اردن می‌رود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی