تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

از داربی نفتی‌ها تا رویای بزرگ زیدان در لیگ قهرمانان اروپا

یک جدال حساس بین دو تیم متمول با مالکان عرب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد. زین الدین زیدان نیز به دنبال ثبت یک رکورد تاریخی در لیگ قهرمانان است.

کد خبر: ۸۶۷۸۷
۱۳:۰۵ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
از داربی نفتی‌ها تا رویای بزرگ زیدان در لیگ قهرمانان اروپا
دیدارنیوز - با برگزاری دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و بسته شدن پرونده این مرحله از رقابت‌ها،  چهار تیم منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، رئال مادرید و چلسی راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شدند.
در این مرحله دو تیم ثروتمند که مالکان متمول عرب مدیریت آنها را بر عهده دارند، برابر هم صف آرایی خواهند کرد. منچسترسیتی و پاری سن ژرمن - دو تیمی که بین اهالی فوتبال تیم های نفتی شناخته می شوند - به واسطه پولی که به آنها تزریق شده توان خرید هر ستاره ای را دارند و حالا یکی از این دو تیم به فینال خواهد رسید. فصل قبل پاری سن ژرمن توانست به فینال لیگ قهرمانان برسد.
در دیدار دیگر، زین الدین زیدان به دنبال این است که برای چهارمین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. در فهرست پرافتخار ترین مربی‌های تاریخ لیگ قهرمانان، زیدان در کنار کارلو آنچلوتی با سه عنوان قهرمانی در صدر قرار دارد و در صورتی که این مربی فرانسوی یک قهرمانی دیگر به دست بیاورد، با چهار عنوان قهرمانی به تنهایی در صدر پرافتخارترین مربی‌های تاریخ لیگ قهرمانان خواهد ایستاد.
دیدارهای رفت این مرحله ۷ و ۸ اردیبهشت سال جاری و دیدارهای برگشت ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود تا تکلیف فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی