تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ابتلای اوبامیانگ به بیماری مالاریا و بستری شدن در بیمارستان

مهاجم گلزن آرسنال به دلیل ابتلا به مالاریا در بیمارستان بستری شد.

کد خبر: ۸۶۷۴۵
۱۱:۴۵ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
ابتلای اوبامیانگ به بیماری مالاریا و بستری شدن در بیمارستان
دیدارنیوز - به نقل از تایمز،  آرسنال در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا روز پنجشنبه بدون پیر امریک اوبامیانگ به میدان رفت. همانطور که این بازیکن خودش اعلام کرد، در حال حاضر در بیمارستان بستری است زیرا به مالاریا آلوده شده است.
آرسنال مجبور بود بدون کاپیتان خود در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا عصر پنجشنبه برابر اسلاویا پراگ بازی کند. اندکی قبل از شروع بازی، بازیکن سابق باشگاه بوندس لیگایی بوروسیا دورتموند در حساب اینستاگرام خود اعلام کرد که به مالاریا مبتلاست و در بیمارستان تحت درمان است. وی هنگامی که چند هفته پیش با تیم ملی گابن در دیدارهای ملی به میدان رفت به این بیماری مبتلا شد.
این مهاجم نوشت: این هفته چند روز را در بیمارستان می گذرانم اما هر روز حالم بهتر می شود. من همراه تیم خواهم بود و امیدوار هستم که بتوانیم در لیگ اروپا عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم.
تیم او حتی بدون او نیز در گلزنی موفق عمل کرد. لندنی ها به لطف نمایش قدرتمند مقابل اسلاویا پراگ پیروز شدند و به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کردند. شامگاه پنجشنبه آرسنال با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. بازی رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی