تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
در برخی از دانشگاه‌های امارات انجام شد

کاهش شهریه دانشجویان برای کمک به خانواده‌ها در دوران کرونا

برخی از دانشگاه‌های امارات برای کمک به خانواده‌ها در بحران کووید-۱۹، شهریه دانشجویان را کاهش دادند.

کد خبر: ۸۶۶۱۴
۱۴:۲۷ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰

کاهش شهریه دانشجویان برای کمک به خانواده‌ها در دوران کرونا

دیدارنیوز ـ به نقل از یودبلیونیوز، پاندمی "کووید-۱۹" سبب شد مردم در سراسر جهان با مشکلات اقتصادی مواجه شوند. در این راستا، برخی از دانشگاه‌های امارات اعلام کردند که برای کمک به خانواده‌ها در مقابله با فشار‌های مالی ناشی از کووید-۱۹، هزینه شهریه دانشجویان را تا ۵۰ درصد کاهش داده‌اند.

ارائه این تخفیف‌ها در حالی صورت می‌گیرد که موسسات آموزش عالی این کشور سعی دارند برترین استعداد‌ها را جذب کنند. همچین اگر دانشجویان نمره بالایی کسب کنند، تخفیف‌های خوبی در شهریه خود دریافت می‌کنند.

سال گذشته، بسیاری از دانشگاه‌های دبی برای کاهش فشار‌های مالی بر دانشجویان و خانواده آن‌ها هزینه‌ها را کاهش دادند، ولی اکنون این روند به طور گسترده‌تری در سراسر امارات قابل مشاهده است.

این تخفیفات برای دانشجویان دانشگاه‌های امارات که مقیم خارج از کشور هستند نیز اعمال می‌شود. همچنین دانشجویان بین‌المللی نیز با شرایط خاص مشمول دریافت این تخفیفات هستند.

این اقدام دانشگاه‌های امارات، هم به خانواده‌ها در شرایط سخت کرونا کمک می‌کند و هم دانشجویان برتر را تشویق می‌کند برای ادامه تحصیل، دانشگاه‌های امارات را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی