تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

حسابدار جوان قربانی مشتری مست قهوه خانه شد

به دنبال درگیری خونین در قهوه خانه‌ای در خیابان دماوند رسیدگی به این پرونده از بیست و دوم بهمن ماه سال ۹۱ آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد درگیری میان چند پسر جوان و صاحب قهوه خانه و حسابدار وی رخ داده است که پسران مست پس از حمله به صاحب قهوه خانه، حسابدار وی را با یک ضربه چاقو زخمی کرده و گریخته اند. حسین ۲۴ ساله که از ناحیه پهلو مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، توسط شاهدان به بیمارستان بوعلی منتقل شد، اما صبح روز بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.

کد خبر: ۸۶۳۸
۱۳:۳۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
حسابدار جوان قربانی مشتری مست قهوه خانه شد
 
دیدارنیوز - پلیس به تحقیق از شاهدان پرداخت و رد عامل جنایت را یافت. به این ترتیب کیومرث ۳۰ ساله ردیابی و بازداشت شد. وی به جنایت مستانه اعتراف کرد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. زمان زیادی تا اجرای حکم قصاص باقی نمانده بود که وی توانست رضایت اولیای دم را جلب کند. به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد باقر قربانزاده و با حضور یک نفر پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه کیومرث که به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: آن روز من و دوستانم مشروب خورده و مست بودیم. می‌خواستیم به قهوه خانه برویم، اما کارگر قهوه خانه که متوجه مست بودن ما شده بود، مانع ورودمان شد و این شروع درگیری ما بود.

او ادامه داد: در آن دعوا صاحب قهوه خانه هم به هواخواهی از کارگرش وارد دعوا شد. درگیری بالا گرفته بود و حسین که حسابدار قهوه خانه بود به ما ناسزا می‌گفت. من حال طبیعی نداشتم و چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم. نمی‌دانم چطور شد که چاقو کشیدم و چاقو به طحال حسین برخورد کرد. ما بلافاصله فرار کردیم، اما صبح روز بعد از طریق دوستانم مطلع شدم حسین در بیمارستان جان سپرده است.

این متهم گفت: در شش سالی که در زندان بودم خانواده ام تلاش زیادی برای جلب رضایت کردند تا اینکه توانستند رضایت اولیای دم را بگیرند. من حالا از قصاص رهایی یافتم و به زندگی برگشتم. باور کنید در این مدت به اندازه کافی تنبیه شده ام و حالا از قضات دادگاه تقاضا دارند در مجازات تخفیف قائل شوند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی