تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اهانت به جانباز بابلسری پیگیری می‌شود

رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیگیری اهانت به جانباز بابلسری از طریق مراجع قانونی خبر داد.

کد خبر: ۸۶۲۷۳
۱۴:۳۴ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰

اهانت به جانباز بابلسری پیگیری می‌شود

دیدارنیوز ـ به گزارش روز سه شنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی زینبی در پی هتک حرمت جانباز بابلسری توسط یکی از ماموران انتظامی تأکید کرد: این موضوع تا تنبیه خاطی یا خاطیان این اهانت پیگیری می‌شود.

رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: پرسنل خدوم نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها برای احقاق حقوق مردم و صیانت از قانون پیشگام هستند و عملکرد یک فرد متخلف عملکرد این نیرو را خدشه‌دار نخواهد کرد و بر همین مبنا انتظار می‌رود فرماندهی محترم و خدوم نیروی انتظامی دستورات لازم جهت جلوگیری از تکرار این نوع وقایع را صادر فرمایند. 

وی تصریح کرد: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از اطلاع از حادثه ضمن دلجویی از این جانباز دستورات لازم را برای پیگیری ویژه موضوع صادر کرده است.

زینبی از واکنش جامعه ایثارگری و آحاد مردم در تقبیح این اقدام قدردانی کرد.

گفتنی است: عصر روز دوشنبه ۲۳ فروردین فیلمی در فضای مجازی پخش شد که نشان می‌دهد یک جانباز نخاعی در تلاش برای ایجاد پل جهت تردد ویلچرش از داخل خیابان به پیاده رو است که با مداخله یک مامور انتظامی و یک سرباز مواجه و روی زمین خوابانده می‌شود.

ظاهرا آن گونه که فیلم نشان می‌دهد، ماموران انتظامی را یکی از همسایگان برای جلوگیری از اقدام جانباز مطلع کرده و آن‌ها هم با وجود این که حاضران در صحنه می‌گویند که جانباز است و نمی‌تواند حرکت کند، تلاش می‌کنند تا او را تا حدودی با خشونت به پاسگاه منتقل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز با ارسال توضیحی برای رسانه‌ها در باره این واقعه نوشت: در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی در خصوص برخورد نامناسب و غیرقانونی مامور انتظامی با جانباز گرانقدر؛ با دستور استاندار محترم، فرماندار شهرستان بابلسر مسئول پیگیری موضوع شدند و فرمانده انتظامی شهرستان نیز بهمراه برخی مقامات شهرستان با حضور در منزل جانباز عزیز نسبت به دلجویی از ایشان اقدام نمودند.

حسین حسن نژاد افزود با تاکید بر این که «جانبازان والامقام به عنوان نماد‌های افتخار ایران اسلامی همواره مورد تکریم و احترام مردم عزیز ما می‌باشند و وظیفه خود می‌دانیم تا منزلت و جایگاه رفیع آنان را همواره مورد توجه قرار دهیم»، افزود: ضمن عذرخواهی از همه جانبازان و مردم عزیزمان؛ برای اقدام صورت گرفته لازم می‌دانم تاکید نمایم که مردم بین رفتار این مامور متخلف با مجموعه تلاش‌های ارزنده فرزندان خود در نیروی انتظامی تمایز قائل می‌شوند و از تدبیر و اقدام سریع فرماندهی انتظامی استان در برخورد با این مامور متخلف و بازدداشت آن تشکر می‌کنم و اطمینان می‌دهم که این موضوع از مجاری قانونی پیگیری جدی خواهد شد.

پیش از این مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از دلجویی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانباز نخاعی بابلسری و بازداشت فرد اهانت کننده به این جانباز خبر داده بود.

حجت الاسلام جواد یوسف پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران نیز روز گذشته (دوشنبه) از دلجویی سعید اوحدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانباز نخاعی بابلسری و بازداشت فرد اهانت کننده به این جانباز خبر داد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: بنیاد شهید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی