تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تزریق ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا در هند

همزمان با آغاز موج دوم شیوع کروناویروس در هند و ثبت آمار بالای ۱۳ میلیون مبتلا، دولت این کشور از تزریق ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا خبر داده است.

کد خبر: ۸۵۸۹۱
۱۱:۳۴ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۰

تزریق ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا در هند

دیدارنیوز ـ این در حالیست که از ابتدای ماه آوریل روزانه دستکم ۹۰ هزار بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در هند شناسایی شده اند.

در حال حاضر، همه افرادی که بیشتر از ۴۵ سال سن دارند، می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی مراجعه کنند. تاکنون بیشتر دریافت کنندگان واکسن افراد بالای ۶۰ سال و کارکنان بخش درمان بوده اند.

هند در مدت ۸۵ روز توانسته است به رقم قابل توجه تزریق ۱۰۰ میلیون دوز واکسن دست پیدا کند. این رقم برای آمریکا ۸۹ روز و برای چین ۱۰۲ روز بوده است.

تزریق واکسن به کارکنان بخش درمان در هند از شانزدهم ژانویه شروع شد و به افراد بالای ۶۰ سال هم از اول مارس اجازه دریافت واکسن داده شد. به رغم وجود نگرانی‌هایی درباره کمبود واکسن، دولت هند اعلام کرده است که ۲۵۰ میلیون نفر تا ماه ژوییه (اوائل تیر ماه) واکسن دریافت خواهند کرد.

به نقل از شبکه خبری بی بی سی، دولت هند به واکسن آسترازنکا-آکسفورد و واکسن تولید شده یک شرکت هندی به نام کوواکسین مجوز داده است.

بنابر آمار "ورلداُمتر" این کشور تاکنون ۱۳ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۸۰۵ مبتلا، ۱۶۹ هزار و ۳۰۵ قربانیِ کووید ۱۹ را ثبت کرده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی