تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کارشناس هواشناسی: بارش‌های بهاری در اغلب استان‌ها تا روز دوشنبه ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش بهاری باران و رعد و برق در بیشتر استان‌های کشور تا روز دوشنبه خبر داد و گفت: غرب استان تهران امروز با وزش باد شدید مواجه می‌شود.

کد خبر: ۸۵۸۷۶
۱۰:۳۳ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۰

بارش‌های بهاری در اغلب استان‌ها تا روز دوشنبه ادامه دارد

دیدارنیوز ـ فریبا گودرزی روز یکشنبه درباره وضعیت آب و هوا به خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: امروز و فردا سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور و عمدتاً در نیمه غربی کشور فعال است که به صورت بارش‌های بهاری و رعد و برق است.

وی گفت: امروز در استان‌هایی نظیر آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، ایلام، لرستان، همدان، گیلان و غرب مازندران بارش باران ادامه دارد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی در شمال بوشهر، شمال فارس، غرب اصفهان، غرب یزد، استان قم، استان مرکزی و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، سمنان و کرمان بارش‌ها ادامه دارد.

وی گفت: روز دوشنبه جوی ناپایدار در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت که سبب بارش پراکنده در اغلب استان‌ها می‌شود و بارش‌ها تا روز دوشنبه با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.

گودرزی گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری در برخی ساعت‌ها، ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود، وزش باد‌های شدید برای بخش‌های غربی استان تهران امروز پیش بینی می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی