تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هاشمی: کنترل کرونا در گرو واکسیناسیون است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افزایش تعداد فوتی‌های کرونایی و عبور آن از مرز ۷۰ نفر در پایتخت نگران کننده است و باید فکر جدی برای تامین واکسن کرد، چرا که کنترل کرونا با واکسیانسیون میسر است.

کد خبر: ۸۵۸۵۷
۰۹:۴۵ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۰

محسن هاشمی گفت کنترل کرونا در گرو واکسیناسیون است

دیدارنیوز ـ محسن هاشمی روز یکشنبه در جلسه دویست و هشتاد و پنجم شورای شهر تهران افزود: تاکنون تعداد کمی از افراد توانسته اند از واکسن استفاده کنند و روشن است که راه کنترل کرونا از مسیر واکسیناسیون عبور می‌کند.

هاشمی اظهارداشت: کشور‌هایی که مسیر واکسینانسیون را رفته اند اکنون در حال عبور از این پاندمی هستند و مساله واکسیناسیون خیلی باید جدی گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افراط و تفریط سخنان مسئولان هم در رسانه‌های رسمی باعث می‌شود که مردم به اخبار غیر رسمی و شایعات روی بیاروند و باید این نوع سخنان را کنار گذاشت و صحبت‌ها قاطع باشد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۱۵ ماه از ورود پاندمی کرونا به کشور سپری شده است و هر زمان که از سوی مسئولان شاهد اقتدار و تصمیم گیری قاطع بودیم شاهد کنترل این بیماری نیز بوده ایم.

هاشمی ادامه داد: موضوع حمل و نقل عمومی مهم است و همچنان باید مشکلات تامین اتوبوس و واگن برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که با توجه به رونمایی از قطار ملی که ۸۵ درصد آن ساخت داخل است، بتوان گامی برای تولید انبوه این واگن‌ها که رئیس جمهوری نیز در مراسم افتتاحیه به آن تاکید کرد برداشته شود.

وی اعلام کرد: لازم است که این دستور رئیس جمهوری به صورت کتبی اعلام و تامین بودجه شود تا به صورت عملی شاهد تولید انبوه واگن‌ها باشیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی