تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

جرئیات تعطیلی دو هفته‌ای اصناف و مشاغل

دبیر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا جرئیات تعطیلی دو هفته‌ای مشاغل در شهرهای قرمز و نارنجی را اعلام کرد. بر مبنای این گفتگو مشاغلی که تعطیلی را رعایت نکنند به مدت دو هفته پلمپ خواهند شد.

کد خبر: ۸۵۶۷۷
۲۲:۵۵ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۰

جرئیات تعطیلی دو هفته‌ای اصناف و مشاغل

دیدارنیوز: دبیر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا جزییات تعطیلات دو هفته‌ای مشاغل در شهر‌های قرمز و نارنجی را اعلام کرد.

«حسین قاسمی» دبیر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا  درباره تعطیلی دو هفته‌ای در سراسر کشور از روز شنبه گفت: براساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌هایی در شهر‌های قرمز و نارنجی اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این شهر‌ها ادارات و دستگاه‌های ضروری تا یک دوم از کارمندان را کاهش خواهند داد. همچنین دستگاه‌های غیرضروری نیز باید تا دو سوم نیرو‌های خود را کاهش دهند.

دبیر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا تصریح کرد: در شهر‌های قرمز مشاغلی که صرفا در گروه یک قرار دارند اجازه فعالیت دارند. گروه‌های دو، سه و چهار نیز در این مدت اجازه فعالیت دارند. همچنین در شهر‌های نارنجی گروه‌های سه و چهار تعطیل خواهند شد. تردد‌ها نیز شامل ممنوعیت ورود خودرو‌هایی با پلاک غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی اجرایی خواهد شد.

قاسمی در پاسخ به این سوال که برخی مشاغل به دلیل تعهداتی که به بانک‌ها و افراد دارند محدودیت‌ها را اجرا نمی‌کنند آیا تمهیداتی برای این افراد در نظر گرفته شده است،  خاطرنشان کرد: در آبان ماه که طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها اجرایی شد مصوباتی را در این خصوص ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و در حال حاضر نیز این مصوبات ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

وی درباره تخلف اصناف ادامه داد: اصناف و مشاغلی که در این مدت محدودیت‌ها را رعایت نکنند به مدت دو هفته پلمب خواهند شد.

دبیر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا همچنین درباره تردد‌های بین شهری گفت: ممنوعیت ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی براساس طرح جامع مدیریت هوشمند برقرار است البته تردد با وسایل حمل و نقل عمومی به این شهر‌ها بلامانع است و تردد خودرو‌های شخصی با مشکل مواجه می‌شوند. همچنین تردد به شهر‌های زرد و آبی نیز بلامانع است.

وی درباره سفر‌هایی بازرگانی که به ترکیه انجام می‌شود گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا سفر‌های تجاری و بازرگانی ممنوعیتی نداشته است و برای سفر با هواپیما حتما باید با گواهی سلامت اخذ شود. مباحثی که مربوط به ضروریات مردم است با رعایت پروتکل‌ها انجام می‌شود.  

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی