تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

خبرسازی علیه وزیر کشور توطئه علیه انتخابات است

مشاور وزیر کشور خبرسازی علیه وزیر کشور را توطئه علیه انتخابات دانست.

کد خبر: ۸۵۶۴۸
۱۲:۰۴ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۰

خبرسازی علیه وزیر کشور توطئه علیه انتخابات است

دیدارنیوز - روح الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تکذیب خبرسازی مجعول مبنی بر اینکه وزیر کشور به دلیل قهر در جلسات کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا شرکت نکرده است گفت: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد حملات سازماندهی شده علیه وزیر کشور و وزارت کشور هستیم که قطعا با هدف تاثیر گذاری در روند فعالیت های مهم این وزارتخانه در انجام انتخابات پرشور و ایمن است.

مشاور وزیر کشور با تاکید بر اینکه وزارت کشور همچنان مقتدرانه با انجام وظایف قانونی خود خواهد پرداخت درخصوص شایعه ابتلای وزیر کشور به کرونا تصریح کرد: در چند روز گذشته دو تن از نزدیکان وزیر کشور به طور خفیف به بیماری کرونا مبتلا شده بودند که جناب وزیر با توصیه متخصصان بهداشت و درمان و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و اطمینان از وضعیت جسمانی اقدام به دادن آزمایشات لازم کرده و ترجیحا امروز در سلامت کامل و از طریق مجازی به امورات پرداختند و ان‌شاءالله با رفع نگرانی ها از روز شنبه در محل کار حاضر خواهند شد.

جمعه ای همچنین با رد شایعه دیگری مبنی بر جعل مصاحبه به نقل از واعظی رییس دفتر رییس جمهور افزود: این خبرسازی نیز نمونه ای دیگر از بداخلاقی های برخی جریانات سرخورده و ورشکسته است که قصد دارند ناکامی های سیاسی واجتماعی خود را از طریق حمله به رکن برگزاری انتخابات و سیاست داخلی کشور جبران کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی