تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیر عامل شرکت توسعه قوای محرکه تیوان:

تولید موتور کم مصرف یورو ۶ نماد صنعت کشور به حساب می آید

مدیر عامل شرکت توسعه قوای محرکه تیوان گفت: امروز نماد صنعت کشور و بزرگترین شرکت تولید موتور خودروهای کم مصرف به بهره برداری رسیده است.

کد خبر: ۸۵۵۹۷
۱۲:۲۳ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۰

تولید موتور کم مصرف یورو ۶ نماد صنعت کشور به حساب می آید

دیدارنیوز - سید مجتبی میرسهیل روز پنج شنبه در مراسم افتتاح شرکت توسعه قوای محرکه تیوان که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله با شروع فصل سرد سال در کلانشهر ها و به ویژه در تهران با موضوع آلاینده ها و تعطیلی ها رو به رو می شدیم که در این زمینه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید یک پروژه فرابخشی تعریف شد.

وی افزود: در این طرح تعدادی از وزارت خانه و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری وارد شده و برای کاهش آلودگی تصمیمات لازم اتخاذ شد.

میرسهیل گفت: در آغاز کار بحث واردات مطرح شد ولی بعدها با انتقال فناوری از کشورهای پیشرفته دنیا به سمت تولید داخلی آمده و وزارت خانه های مختلف سعی کردند بخشی از این کار بزرگ را انجام دهند.

وی اضافه کرد: انتقال فناوری موتورهای یورو ۶ به عنوان نخستین قرارداد برجامی شناخته می شود و پروژه تا ۲ سال ابتدایی مذاکرات به خوبی پیش رفت ولی با خروج آمریکا از برجام این طرح با اختلالاتی رو به رو شد.

مدیر عامل شرکت توسعه قوای محرکه تیوان اظهار داشت: البته این طرح حتی پس از خروج آمریکا از برجام هم متوقف نشد و با ایجاد تغییراتی در طراحی و ساخت تولید آن را ادامه دادیم.

در این مراسم هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، لطف الله سیاهکالی مرادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین و سایر مسوولان استانی حضور داشتند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی