تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کشاورز اعلام کرد: ۱۹ فرودین ماه اولین مستمری سال جدید بازنشستگان پرداخت می‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس، گفت: از ۱۹ فروردین ماه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق افزایش ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۸۵۵۲۵
۱۶:۱۴ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

۱۹ فرودین ماه اولین مستمری سال جدید بازنشستگان پرداخت می‌شود

دیدارنیوز ـ به نقل از سازمان تامین اجتماعی، ابراهیم کشاورز گفت: افزایش سنواتی مستمری و مبلغ متناسب‌سازی در فیش بازنشستگان لحاظ شده است و از ۱۹ فروردین ماه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق افزایش ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی پرداخت می‌شود. 

گفتنی است که در پایان جلسه امروز هیات دولت، محمد شریعتمداری از تصویب افزایش مستمری‌های بازنشستگان تامین اجتماعی در جلسه هیات دولت خبر داد و گفت: بر اساس این مصوب حداقل پرداختی به بازنشستگان محترم با ۳۹ درصد افزایش از رقم ۱ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۴۲۷ تومان در سال گذشته به عدد ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۴۹۵ تومان در سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا می‌کند؛ این افزایش برای سایر سطوح ۲۶٪ رشد به اضافه عدد ثابت ۲۴۸۳۵۵ تومان است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی