تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

حضور دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر ممنوع شد

در راستای قرمز شدن وضعیت تهران، دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد که از امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین، دستورالعمل‌های جدیدی را برای حضور دانشجویان در دانشگاه اعمال می‌کند.

کد خبر: ۸۵۴۶۷
۱۳:۵۲ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

حضور دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر ممنوع شد

دیدارنیوز ـ دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا و بر اساس جمع بندی صورت گرفته در ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه، از امروز تا اطلاع ثانوی، شیوه نامه‌های جدیدی را اعمال می‌کند.

به این ترتیب، بخش‌های اداری این دانشگاه با حضور یک سوم و امکان استفاده از دورکاری برای دو سوم طبق روال گذشته ادامه فعالیت خواهند داشت.

این دانشگاه اعلام کرد که کلیه فعالیت‌های حضوری دانشگاه در بخش‌های آموزشی و پژوهشی با حضور دانشجویان ممنوع است و صرفا در موارد اضطراری با رعایت کامل شیوه نامه‌ها و تایید واحد‌های آموزشی و پژوهشی مربوطه امکان حضور محدود قابل بررسی خواهد بود.

کلیه فعالیت‌های مجازی دانشگاه خواجه نصیر از جمله کلاس‌ها، جلسات دفاعیه و ... که احتیاج به حضور دانشجویان ندارد نیز طبق روال برقرار است.

همچنین، کلیه جلسات در فضای مجازی قابل برگزاری است.

دانشگاه خواجه نصیر به کلیه افراد با علائم احتمالی و یا بیماری زمینه‌ای و شرایط خاص توصیه اکید کرده که از حضور در دانشگاه خودداری نمایند و لازم است مسئولین مربوطه همکاری‌های لازم در این زمینه را داشته باشند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دانشگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی