تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

فرانسه: از آغاز مجدد گفت‌وگوهای هسته‌ای در وین استقبال می‌کنیم

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که گفت‌وگوهای هسته‌ای وین باید به توافقی برای بازگرداندن کامل ایران و آمریکا به برجام منتهی شوند.

کد خبر: ۸۵۳۵۹
۰۸:۵۲ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

فرانسه: از آغاز مجدد گفت‌وگوهای هسته‌ای در وین استقبال می‌کنیم

دیدارنیوز - سخنگوی وزارت خارجه فرانسه روز سه‌شنبه(۱۷ فروردین) در بخش پرسش و پاسخ کنفرانس خبری هفتگی خود، با اشاره به نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، گفت: همان‌طور که وزیر امور خارجه در سوم آوریل به همتای ایرانی خود خاطرنشان کرد، فرانسه از ازسرگیری گفت‌وگوهای هسته‌ای در وین استقبال می‌کند. این گفت‌وگوها باید فورا به توافقی بر سر اقداماتی که باید برای بازگرداندن کامل ایران و آمریکا به پایبندی به توافق هسته‌ای انجام بگیرند، منتهی شود.

هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام که در روز جمعه ۱۳ فروردین به‌صورت مجازی آغاز شده بود، امروز(سه‌شنبه، ۱۷ فروردین) از ساعت ۱۴:۳۰ به ‌وقت محلی (۱۷:۰۰ به وقت تهران) در وین از سر گرفته شد.

سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه، ریاست هیات کشورمان را در این نشست بر عهده داشت و نمایندگانی از سایر دستگاه‌ها از جمله بانک مرکزی، وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی، وی‌ را در این نشست همراهی کردند.

انریکه مورا، رئیس نشست کمیسیون مشترک برجام، معاون مدیرکل و دبیر سیاسی سرویس اقدامات خارجی اروپا، امروز، سه‌شنبه(۱۷ فروردین) در توییتی نوشت: نشست کمیسیون مشترک، سازنده بود. همت و همبستگی برای رسیدن به یک روند دیپلماتیک مشترک با دو گروه تخصصی در خصوص اجرای برجام و برداشته شدن‌ تحریم‌ها وجود دارد. به عنوان هماهنگ‌کننده در وین تماس‌های جداگانه با طرفین مربوطه از جمله آمریکا را افزایش خواهم داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی