تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رئال مادرید ۳ - ۱ لیورپول: شب کابوس وار خط دفاع لیورپول

لیورپول و دورتموند دو تیم میهمان شب اول از دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر میزبان‌ها بازنده شدند.

کد خبر: ۸۵۳۵۷
۰۱:۴۳ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

رئال مادرید ۳ - ۱ لیورپول: شب کابوس وار خط دفاع لیورپول

دیدارنیوز - بابک مجیدی: شب اول از دور حذفی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو بازی انجام شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

رئال مادرید در ورزشگاه تمرینی خود به نام ورزشگاه آلفردو دی استفانو موفق شد در دیداری با استفاده از اشتباهات مهلک مدافعان لیورپول در خانه پیروزی دلچسبی به دست بیاورد و گام بلندی برای صعود به مرحله بعد بردارد. در این بازی در نیمه اول بازیکنان لیورپول هیچ شباهتی به تیم سه روز گذشته که آرسنال را شکست داده بود نداشت و کاملا در زمین گم بود و شاگردان زیدان موفق شدند از این شکاف استفاده کنند و دو گل به ثمر برسانند.  

ابتدا پاس قطری حدودا ۵۰ متری تونی کروس برای وینیسیوس جونیور که از روی اشتباه فیلیپس توپ ربایی کرده بود در موقعیت تک به تک گل اول را به ثمر رساند. لیورپول که در شوک گل اول بود بار دیگر روی پاس قطری کروس و پاس اشتباه آرنولد  دفاع کناری لیورپول برای آسنسیو باعث شد او با رد کردن توپ از بالای سر آلیسون دروازه را باز کند. قبل از این گل لیورپول فرصت داشت تا گل تساوی را بزند، اما هل دادن مانه توسط لوکاس وازکز و دور ماندن داور از این صحنه باعث شد تا یک اشتباه داوری رخ دهد.  

در نیمه دوم بازیکنان لیورپول به خود آمدند و با یک بازی شناور موفق شدند در ۵ دقیقه نیمه دوم توسط محمد صلاح گل اول را در خاک مادرید به ثمر برسانند تا به بازگشت امیدوار شوند. بازیکنان لیورپول که به بازگشت امیدوار شده بودند، اما در یک اشتباه مرگبار در زمین خودی پاس مودریچ برای وینیسیوس و ضربه او در حالی که مدافعان لیورپول تاکتیک دفاعی را فراموش کرده بودند به راحتی وارد دروازه آلیسون شد تا رئال با برتری ۳ - ۱ در خانه با اندوخته مناسب راهی آنفیلد شود.  

در دیگر دیدار بازی همزمان هم منچسترسیتی در خانه موفق شد دورتموند را با دو گل کوین دی بروینه و فیل فودن برابر تک گل مارکو رویس شکست دهد تا هفته آینده در وست فالن میهمان زنبور‌های زرد باشد.  
 
رئال مادرید ۳ - ۱ لیورپول: شب کابوس وار خط دفاع لیورپول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی