تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

برگزاری دومین جلسه اصلی ستاد انتخابات کشور در سال ۱۴۰۰

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز دومین جلسه اصلی ستاد انتخابات کشور با حضور اعضاء و مسئولان کمیته های تخصصی ستاد انتخابات در محل وزارت کشور برگزار شد.

کد خبر: ۸۵۳۲۳
۱۹:۳۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

برگزاری دومین جلسه اصلی ستاد انتخابات کشور در سال ۱۴۰۰

دیدارنیوز - سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز سه شنبه هفدهم فروردین ماه، دومین جلسه اصلی ستاد  انتخابات کشور با حضور اعضاء و مسئولان کمیته های تخصصی ستاد انتخابات در محل وزارت کشور برگزار شد. در این جلسه اصلی ستاد انتخابات کشور در سال ۱۴۰۰، کمیته های تخصصی ستاد، گزارش آخرین آمادگی ها برای برگزاری انتخابات را مطرح و زمینه های موجود برای تصمیم گیری های جدید ستاد در این ارتباط مورد تبادل نظر و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

دبیر ستاد انتخابات کشور افزود: در این جلسه همچنین استاندار خراسان جنوبی که به عنوان میهمان مدعو در جلسه ستاد حضور یافت، گزارشی از شرایط انتخاباتی استان خراسان جنوبی و تصویر دقیق آمادگی های ستاد انتخابات خراسان جنوبی برای برگزاری انتخابات خرداد ۱۴۰۰ را ارائه کرد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز همچنین اعضا با بررسی آخرین تحولات مرتبط با روند مدیریت بیماری کرونا در کشور، تمهیدات پیش بینی شده برای برگزاری انتخابات در شرایط شیوع کرونا را مرور و روند تصویب پروتکل برگزاری انتخابات در شرایط کرونا را مورد بررسی قرار دادند. همچنین گزارش روند ثبت نام انتخابات شوراهای روستا تا پایان روز اول ثبت نام مشتمل بر ۹۵۰۰ نفر و همچنین میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری تا پایان روز چهارم ثبت نام شامل ۲۹ نفر، مطرح و مورد ارزیابی قرار گرفت.

پیش از این استانداران تهران، خراسان رضوی و البرز با حضور در ستاد انتخابات کشور، گزارش آمادگی های استان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ را ارائه کرده بودند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی