تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد: آخرین وضعیت پرواز‌های خارجی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره آخرین وضعیت پرواز‌های خارجی اعلام کرد: در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به ۲۰ کشور خارجی پرواز هفتگی دارند و در حال حاضر تور‌های گردشگری به مقصد ترکیه ممنوع شده، اما پرواز‌ها همچنان برقرار است.

کد خبر: ۸۵۳۱۶
۱۵:۱۸ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

آخرین وضعیت پرواز‌های خارجی

دیدارنیوز ـ محمدحسن ذیبخش درباره آخرین وضعیت پرواز‌های خارجی گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تور‌های گردشگری به مقصد ترکیه لغو و ممنوع شده است، اما پرواز‌های شخصی به کشور ترکیه برقرار بوده و ممنوعیتی شامل آن نشده است.

وی افزود: البته اگر ستاد ملی مقابله با کرونا پرواز‌های ترکیه یا هر کشور دیگری را ممنوع کند، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان دستگاه حاکمیتی آن را اجرا خواهد کرد چرا که تابع مصوبات این ستاد هستیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به ۲۰ کشور مختلف از جمله آلمان، فرانسه، ترکیه، لبنان، امارات، قطر، کویت، پاکستان، هند، اتریش، ایتالیا، چین، تایلند، مالزی، افغانستان، روسیه، سوریه، عمان، ازبکستان و قزاقستان به صورت هفتگی پرواز دارند که البته همه پروتکل‌های بهداشتی مصوب و ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در این پرواز‌ها و پرواز‌های داخلی رعایت می‌شود.

ذیبخش گفت: پرواز‌های خارجی به مقصد عراق و سوریه نیز دارای محدودیت بوده و در شرایط ویژه انجام می‌شود که به عنوان مثال پرواز‌های عراق تنها برای اتباع این کشور انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ترکیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی