تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ابتلای ۶۷ نفر از کارگران یکی از صنایع نیشابور به کرونا/ قرنطینه سایر کارگران

پس از ابتلای یک کارگر در یکی از واحد‌های صنعتی نیشابور به کرونای انگلیسی، ۶۷ کارگر در این کارخانه مبتلا به کرونا و حدود ۵۰۰ کارگر دیگر قرنطینه شدند.

کد خبر: ۸۵۲۹۹
۱۴:۱۳ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

ابتلای ۶۷ نفر از کارگران یکی از صنایع نیشابور به کرونا

دیدارنیوز ـ پس از آنکه آزمایش ابتلا به ویروس کرونای یکی از کارگران واحدی در شهرستان نیشاور در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور درخواست تعطیلی کارخانه و آزمایش کارگران واحد مذکور را صادر کرده است.

طبق اظهارت محسن عظیمی‌نژاد (رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور) چهارم فروردین یک مرد ۷۰ساله به عنوان نخستین مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در نیشابور شناخته شد که آزمایشی که از اعضای خانواده وی گرفته شد، مشخص کرد ۹ نفر آنان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به سرعت بالای سرایت ویروس کرونای انگلیسی، افزود: یکی از فرزندان این فرد که به عنوان کارگر یکی از شرکت‌های صنعتی نیشابور مشغول به کار بود، متاسفانه با ورود خود به محل کارش ۶۷ نفر از همکاران خود را که در آن مجموعه با وی ارتباط مستقیم داشتند، به این ویروس مبتلا کرده است.

وی بیان کرد: اکنون با مثبت شدن پاسخ آزمایش این افراد، درخواست تعطیلی این کارخانه را داده‌ایم تا از ۵۰۰ نفر کارکنان این مجموعه صنعتی آزمایش گرفته شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور تاکید کرد: ظرفیت بیمارستانی ما محدود است و شهروندان باید بیشتر مسائل بهداشتی را رعایت کنند. علائم مبتلایان به کرونا در نیشابور بیشتر گوارشی است و افراد مبتلا دارای حالات تهوع، استفراغ و اسهال بوده‌اند.

منبع: ایلنا
برچسب ها: کارگران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی