تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

برخورد مرگبار ۲ کشتی در بنگلادش

پس از برخورد یک کشتی مسافربری با یک کشتی باری تاکنون دست‌کم ۲۷ جسد از رودخانه‌ای خارج از شهر داکا، پایتخت بنگلادش بیرون کشیده شده است.

کد خبر: ۸۵۲۷۴
۱۲:۵۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

برخورد مرگبار ۲ کشتی در بنگلادش

دیدارنیوز ـ مستعین بالله، مدیر ناحیه گفته است که کشتی مسافربری مدت کوتاهی پس از عزیمت از منطقه نارایانگانج، به فاصله تقریبا ۲۰ کیلومتری از داکا غرق شد.

خبرگزاری رویترز گزارش کرده است که به گفته پلیس، شناور باری پس از برخورد با کشتی مسافربری محل حادثه را ترک کرده است.

شمیم بیپاری، معاون کمیساریای نارایانگانج نیز به روزنامه «داکا تریبون» گفت که امدادگران تاکنون اجساد ۲۷ تن را از آب خارج کرده‌اند، اما تعداد زیادی هنوز پیدا نشده‌اند.

یک کمیته هفت نفره برای بررسی این حادثه تشکیل شده و از این کمیته خواسته شده است که تا پنج روز آینده یافته‌های خود را ارائه دهد.

کشتی مزبور حدود ۵۰ مسافر داشت و راهی مونشیگانج، ناحیه‌ای در مجاورت آن منطقه بود. این کشتی پر از مسافرانی بود که پس از اعلام محدودیت‌های سراسری از سوی دولت بنگلادش برای مقابله با بالا رفتن تعداد مبتلایان به ویروس کووید-۱۹، از شهر خارج می‌شدند.

خبرگزاری «پرس تراست او ایندیا» نیز گزارش کرده است که روز یکشنبه هزاران نفر از ترس حبس شدن در طول دوران قرنطینه، شهر داکا را ترک کردند.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، بر اساس آمار دانشگاه جان هاپکینز، این کشور تاکنون ۶۳۷ هزار و ۳۶۴ مبتلا و ۹ هزار و ۲۶۶ مرگ ناشی از ویروس کرونا را گزارش کرده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بنگلادش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی