تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بی احترامی ریحانه پارسا به پدر و مادرش

ریحانه پاسا بازیگر ایرانی که مدتی قبل از کشور خارج شد، با پست‌ها و استوری‌هایی که منتشر می‌کند همیشه جنجال برانگیز بوده و سوژه رسانه‌ها قرار گرفته است.

کد خبر: ۸۵۲۴۲
۱۱:۰۶ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

بی احترامی ریحانه پارسا به پدر و مادرش

دیدارنیوز - ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی که پس از خروج از کشور ادعا‌های جنجالی و حاشیه ساز داشته است. ریحانه پارسا بازیگر زن ایرانی در جدیدترین فعالیت اینستاگرامی خود استوری عجیب و غریبی را منتشر کرد. ریحانه پارسا در میان تعداد زیادی استوری که در ۲۴ ساعت گذشته منتشر کرد در یکی از همین استوری‌ها نوشت: من خانوادم برام مهم نیست، بمیرن هم اهمیت نداره. اینقدر قصه‌های پرغصه خیلی از این بنده خدا‌ها نسازید، دارن زندگیشونو می‌کنند. خانواده چیه؟ کیه؟ انسان تنها آفریده شده و تنها متولد و تنها میمیرید. سناریو احترام به اتمام رسید.

این اظهار نظر ریحانه پارسا از شخصیتی مثل او دور از ذهن نیست، مدتی قبل این بازیگر جوان در اینستاگرام خود رسما اعلام کرد که می‌خواهد کار‌های غیراخلاقی را آغاز کند. او حتی عکس برهنه خود را نیز منتشر کرد. اما چند روز بعد همه عکس‌های قدیمی اش را پاک کرد.

بی احترامی ریحانه پارسا به پدر و مادرش

منبع: رویداد24
برچسب ها: ریحانه پارسا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
1
1
یه کم بیشتر تحقیق کنید ببینید این پیج اصلی ایشون هست یا نه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی