تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان: قاچاق شیرخشک به پاکستان

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان می‌گوید: شیرخشک در ایران ارزان است. همین مساله باعث جذاب شدن قاچاق شیرخشک به پاکستان و دیگر کشور‌های همسایه شده است.

کد خبر: ۸۵۲۳۳
۱۰:۴۷ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

قاچاق شیرخشک به پاکستان

دیدارنیوز ـ یکی از کاربران فضای مجازی نوشته است که شیرخشک قاچاقی از مرز پاکستان رد می‌شود. این خبر چقدر واقعیت دارد؟ رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان به تجارت‌نیوز گفت: شیرخشک در ایران ارزان است. همین مساله باعث جذاب شدن قاچاق شیرخشک به پاکستان و دیگر کشور‌های همسایه شده است.

به گفته هانی تحویل‌زاده، بنکداران افغانستانی از ایران قیمت شیر خشک را از تولیدکنندگان پرس‌وجو می‌کنند. قیمت شیرخشک در ایران ۲/۱ یورو است که این قیمت در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. از این‌رو بنکداران افغانستانی شیرخشک را از داروخانه‌دار‌ها خریداری کرده و به راحتی به بازار‌های همسایه قاچاق می‌کنند.

قیمت هر قوطی شیرخشک چقدر است؟ او پاسخ داد: قیمت هر قوطی شیرخشک ۳۸ تا ۴۲ هزار تومان است. بابت اصلاح قیمت‌ها به وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو نامه نوشتیم.

قیمت واقعی شیرخشک ۴۸ هزار تومان است

تولیدکنندگان شیرخشک معتقدند چنانچه قیمت شیرخشک اصلاح شود و به قیمت ۴۸ هزار تومان برسد وضعیت این صنعت بهبود پیدا می‌کند. چرا که به گفته تحویل‌زاده، اکنون تولیدکنندگان با ضرر رو به رو هستند.

اسفند ماه سال گذشته هانی تحویل‌زاده گفته بود: «شیرخشک در ایران ارزان است و شیرخشک‌های ایرانی به عراق و افغانستان قاچاق می‌شود. همین مساله باعث از دست رفتن بازار صادراتی شده است.»

برچسب ها: شیر خشک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی