تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۵۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. همچنین سکه بهار آزادی در قیمت ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان نرخ گذاری شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

کد خبر: ۸۵۲۰۴
۰۸:۵۹ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

پیش‌بینی قیمت طلا

دیدارنیوز ـ قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۱۶ فروردین با ۷۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۵۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه بهار آزادی شاهد رشد ۷۰ هزار تومانی بود و در قیمت ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان نرخ گذاری شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

دبیر اتحادیه طلا گفت: با آن که بازار راکد است و سرمایه‌گذاران از خرید طلا عقب‌نشینی کرده‌اند، اما پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا امروز روند کاهشی داشته باشد.

روز یکشنبه، سکه امامی توانست در برابر افت قیمت مقاومت کند و نشان دهد که به راحتی محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را از دست نمی‌دهد. این مساله برای معامله‌گران اهمیت زیادی داشت و به‌عنوان یک علامت انتظاری صعودی در بازار عمل کرد.

با توجه به حفظ این مرز حمایتی، سکه‌بازان در روز دوشنبه با آسودگی بیشتری در موقعیت خرید قرار گرفتند و توانستند با حمایت دلار، فلز گرانبهای داخلی را به محدوده ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان ببرند.

برچسب ها: قیمت طلا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی