تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

مدیرکل حمل‌ونقل مسافری: بلیت اتوبوس به قیمت قبل از عید بازمی‌گردد

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری از تعلیق شرکت حمل و نقل مسافری و راننده اتوبوس پُر حاشیه اخیر در فضای مجازی خبر داد و گفت: قیمت بلیت از ۲۱ فروردین به نرخ قبل از عید بازمی‌گردد.

کد خبر: ۸۵۱۵۹
۱۴:۵۸ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

بلیت اتوبوس به قیمت قبل از عید بازمی‌گردد

دیدارنیوز ـ داریوش باقرجوان درباره سفر‌های نوروزی ۱۴۰۰ اظهار داشت: سفر‌های جاده‌ای امسال با حمل و نقل عمومی، با سال‌های قبل هیچ شباهتی ندارد، چون تأکید بر عدم سفر بود سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم بنا بر تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا، بر همین موضوع تأکید داشت و اعلام کرد صرفاً سفر‌های اجتناب ناپذیر و روز فروش را تضمین می‌کنیم از همین رو برنامه‌ای برای پیش فروش بلیت سفر‌های نوروزی در اسفند سال گذشته انجام نشد.

وی ادامه داد: از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰، به مدت ۲۰ روز تعداد سفر‌های انجام شده، ۶۷ هزار و ۳۰۰ سفر بوده است تعداد مسافران جابه جا شده هم ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر بوده است.

وی درباره قیمت بلیت اتوبوس هم گفت: در نوروز امسال مانند نوروز هر سال به دلیل انجام سفر‌های جاده‌ای به صورت یک سر خالی، قیمت بلیت اتوبوس ۲۰ درصد برای هر مسیر افزایش یافت؛ این افزایش قیمت طبق مصوبه هیئت عامل سازمان راهداری تا ۲۰ فروردین است و از شنبه ۲۱ فروردین، نرخ بلیت‌ها به قیمت قبل از آن بازمی گردد.

وی در خصوص اینکه برخی مقامات وزارت بهداشت از عدم رعایت پروتکل‌های کرونا در سفر‌های جاده‌ای با حمل و نقل عمومی گلایه‌مند بودند، بیان کرد: شیوه‌های مقابله با کرونا لازم الاجراست و ستاد ملی مقابله با کرونا به ما ابلاغ کرده است؛ جرایم سختی هم برای کسانی که آن را رعایت نکنند، در نظر گرفته شده است.

وی درباره کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده و مسافران یک اتوبوس، بدون داشتن ماسک، در حال انتقاد از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا هستند، گفت: در خصوص تخطی راننده اتوبوس و شرکت حمل و نقلی مربوطه، بلافاصله اداره کل راهداری همان استان وارد عمل شد و شرکت، راننده و مالک قطع خدمات شدند. در بحث سلامت عمومی، مسامحه‌ای نداریم.

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری تصریح کرد: مسافران در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت فروش صندلی ۵۰ درصدی، با شماره ۱۴۱ (سازمان راهداری) یا پلیس راهور آن را گزارش دهند.

منبع: مهر
برچسب ها: بلیت اتوبوس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی