تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کلاغ‌های ساندویچ دزد، دردسرساز شدند

کلاغ‌های دزد که ساندویچ و غذای مشتریان رستوران را از آن‌ها می‌دزدند برای مردم آلاسکا دردسرساز شدند.

کد خبر: ۸۵۱۴۶
۱۷:۰۵ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

کلاغ‌های ساندویچ دزد، بعد از سرقت مالباخته را مسخره می‌کنند!

دیدارنیوز ـ به گزارش آسوشیتدپرس، یکی از بومیان آلاسکا در این‌باره گفت: این پرندگان به خوبی می‌دانند چه کار می‌کنند و برای دزدی‌هایشان برنامه‌ریزی دارند.

بار‌ها ساکنان منطقه برای خریدن ساندویچ و دیگر غذا‌ها به رستوران مراجعه کرده، اما کلاغ‌ها با برنامه‌ریزی غذا‌ها را از دستان آن‌ها می‌دزدند. این پرندگان که با خوردن غذا‌های فست فودی چاق نیز شده‌اند، شگفتی مردم منطقه را برانگیخته‌اند.

یکی از ساکنان به نام «لوالن» در این‌باره گفت: رفتار عجیب کلاغ‌ها بعد از دزدیدن غذای مشتریان رستوران به گونه‌ای است که تصور می‌شود آن‌ها زیرکانه این کار را انجام می‌دهند چرا که گاهی اوقات پس از ربودن غذا البته در دسته‌های ۲ تایی و ۳ تایی روی درختان می‌نشینند و طوری قار قار می‌کنند که گویی قهقهه می‌زنند و مردم را مسخره می‌کنند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: آلاسکا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی