تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

گوچی بالاخره در پرسپولیس؟

قرارداد ۲ ساله گوچی با زوله در انتهای این فصل به پایان می‌رسد و باشگاه براساس اخباری که منتشر شده، تمایلی به تمدید آن ندارد. به این ترتیب این گلزن باتجربه پس از سپری کردن دو فصل نسبتا موفق در این تیم، راهی باشگاه جدیدی خواهد شد.

کد خبر: ۸۵۱۳۹
۱۳:۲۲ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

گوچی بالاخره در پرسپولیس؟

دیدارنیوز - رضا قوچان‌نژاد به نظر آخرین روز‌های حضورش در زوله و شاید فوتبال هلند را سپری می‌کند و ممکن است در آخرین سال‌های فوتبالش حضور در لیگی دیگر را پیش از بازنشستگی تجربه کند. مهاجم ایرانی زوله در ۳۳ سالگی کمتر فرصت بازی در ترکیب تیمش را پیدا می‌کند و در این فصل همچنان بهترین گلزن تیمش بوده و عملکرد خوبی به‌عنوان یک ذخیره طلایی داشته، اما در دیدار‌های اخیر کمتر شانس بازی پیدا کرده است. از سوی دیگر رسانه‌های هلندی نیز از جدایی او در پایان فصل خبر می‌دهند و معتقدند این بازیکن سابق تیم ملی ایران جایی در برنامه‌های سرمربی زوله در فصل آینده ندارد. قرارداد ۲ ساله گوچی با زوله در انتهای این فصل به پایان می‌رسد و باشگاه براساس اخباری که منتشر شده، تمایلی به تمدید آن ندارد.

به این ترتیب این گلزن باتجربه پس از سپری کردن دو فصل نسبتا موفق در این تیم، راهی باشگاه جدیدی خواهد شد. البته با توجه به وضعیت قراردادش، او در ژانویه نیز می‌توانست مذاکرات با باشگاه جدیدش را آغاز کند و ممکن است این کار را به دور از هیاهو انجام داده باشد و با به پایان رسیدن مسابقات تیمش، نام تیم بعدی‌اش را خیلی زود اعلام کند.

منبع: فرارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی