تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
تابلو بورس:

بورس کماکان منفی، فرابورس مثبت شد

شاخص کل بورس و شاخص هم‌وزن روند نزولی را ادامه دادند، ولی شاخص کل فرابورس پس از چند روز مثبت شد.

کد خبر: ۸۵۱۳۵
۱۳:۱۰ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

تابلو بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۱۶ فروردین، شاخص کل بورس و شاخص هم‌وزن روندی منفی داشتند و شاخص کل فرابورس مثبت شد. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۵ درصد نزول داشت و ۶ هزار و ۷۳۳ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۷۴۵ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش هزار و ۹۴۵ واحدی بر روی ۴۳۸ هزار و ۹۷۴ ایستاد.

امروز پنج نماد از هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر روی شاخص کل بورس گذاشته‌اند منفی بودند. این نماد‌های تأثیرگذار عبارتند از: «فولاد»، «شستا»، «فملی»، «فارس»، «کچاد»، «شپنا» و «وبملت».

نماد‌های «شستا»، «شپنا»، «اپال»، «فملی»، «شتران»، «فولاد» و «شبندر» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «ساوه»، «بپیوند»، «آریا»، «شگویا»، «بگیلان»، «صبا» و «سبزوا» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۵۵ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۸۲ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و ۵۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی صعودی، ۱۲ واحد رشد داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۹۱۹ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «بپارس»، «زاگرس»، «شگویا»، «صبا»، «وهور»، «دماوند» و «ذوب» که پنج نماد از این هفت نماد روندی نزولی داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی