تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیگیری جدی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توسط دیوان محاسبات

دیوان محاسبات اعلام کرد که موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

کد خبر: ۸۵۰۷۲
۰۹:۱۴ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

پیگیری جدی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توسط دیوان محاسبات

دیدارنیوز ـ به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان که در احکام بودجه ۱۴۰۰ درج شده، به عنوان یکی از موضوعات دارای اولویت در دستور کار دیوان محاسبات قرار گرفته است.

این یکی از تصمیمات بزرگ قانون بودجه سال جاری بوده که باید تا انجام نهایی و رسیدن به دست بازنشستگان به بهترین نحو صورت گیرد و در این باره، دیوان محاسبات تا کسب نتیجه به نفع بازنشستگان، موضوع را مورد پیگیری و نظارت جدی قرار خواهد داد.

دیوان محاسبات یکی از نهاد‌های وابسته به مجلس شورای اسلامی است که وظیفه نظارت بر همه فرایند‌های مالی کشور را بر عهده دارد و به عنوان بازوی نظارتی مجلس عمل می‌کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
در حال حاظر که تامین اجتماعی داره 89 هزار میلیارد رو به جیب میزنه.چون طبق اعداد و ارقامی که اعلام کردند فقط افزایش ستواتی و افزایش دیگر آیتم ها از جمله معیشت و عائله مندی بوده که اعمال شده و حقوقها به این ارقام که اعلام کردند رسیده. و عملا همسانسازی در کار نیست.
از دیوان محاسبات درخواست داریم دقیقا و موشکلفانه روی 89 هزار میلیارد نظارت داشته باشند.تا همانند 32 هزار میلیارد غیب نشود.
چون از 32 هزار میلیارد تنها 30 درصد آن برای همسانسازی انجام شد که کلاه گشادی بود بر سر بازنشستگان زحمتکش کارگری و از تتمه آن هم اثری نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
خدا گفته دنیا دار مکافات ای خدا ای خدا خودت اینا رو رسوا کن به حق خودت قسمت میدم سر کا رشون رو به حضرت عباس میزاریم وریالی رو حلال نداریم اگرتامین اجتماعی از حق ما بازنشسته ها کم بزاره
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی