تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

گفتگوی تلفنی ظریف و وزیر خارجه انگلیس در آستانه نشست وین

محمد جواد ظریف و دومنیک راب وزیر امور خارجه انگلیس در آستانه نشست وین به صورت تلفنی گفتگو کردند. وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس از کشورهای اروپایی خواست که در نشست وین سازنده ظاهر شوند.

کد خبر: ۸۵۰۵۷
۱۸:۰۲ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

گفتگوی تلفنی ظریف و وزیر خارجه انگلیس در آستانه نشست وین

دیدارنیوز: روز گذشته دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به درخواست دامینیک راب، همتای بریتانیایی، با وی بصورت تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش سایت رسمی وزارت امور خارجه روز گذشته دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به درخواست دامینیک راب، همتای بریتانیایی، با وی بصورت تلفنی گفتگو کرد.

طرفین در این گفتگو آخرین تحولات مربوط به برجام و بویژه برگزاری نشست پیش روی کمیسیون مشترک در وین را مورد بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو، بار دیگر بر ضرورت برداشتن کامل و نهایی تحریم‌های غیر قانونی و ناعادلانه آمریکا، بگونه‌ای که جمهوری اسلامی ایران آن‌ها را راستی آزمایی کند تاکید کرد و افزود: در اینصورت است که به تعهدات خود باز خواهیم گشت.

وزیر امور خارجه کشورمان از کشور‌های اروپایی عضو برجام خواست تا ضمن احترام به تعهدات برجامی‌شان، در نشست وین سازنده ظاهر شوند.

وزیر خارجه انگلیس نیز در این گفتگو اظهار داشت کشورش برای به ثمر نشستن مذاکرات تلاش خواهد کرد.

دو طرف در این گفتگوی تلفنی همچنین در مورد برخی مسائل سیاسی و کنسولی دوجانبه تبادل نظر کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی