تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

مجازات بی‌احترامی به پروتکل‌های بهداشتی در ویتنام ۲ سال زندان است

دادگاهی در ویتنام یک مهماندار هواپیما را به دلیل عدم پایبندی به پروتکل‌های مبارزه با شیوع ویروس کرونا که منجر به انتقال این ویروس به چند نفر دیگر شد به ۲ سال زندان محکوم کرد.

کد خبر: ۸۵۰۲۸
۱۴:۴۹ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

مجازات بی‌احترامی به پروتکل‌های بهداشتی در ویتنام ۲ سال زندان است

دیدارنیوز ـ دادگاهی در ویتنام یک مهماندار هواپیما را به دلیل عدم پایبندی به پروتکل‌های مبارزه با شیوع ویروس کرونا که منجر به انتقال این ویروس به چند نفر دیگر شد به ۲ سال زندان محکوم کرد.

این مهماندار ۲۹ساله شرکت ویتنام ایرلاینز به اتهام انتقال بیماری خطرناک به دیگران در دادگاه محاکمه و محکوم شد.

دونگ تان هاو نوامبر گذشته با شکستن قرنطینه ۱۴روزه خود که بعد از سفر به ژاپن باید به آن پایبند می‌بود باعث انتقال بیماری کرونا به چند نفر از نزدیکان و اطرافیان خود شده بود.

او گرچه طبق شیوه‌نامه‌ها باید ۱۴ روز در قرنطینه باقی می‌ماند، به بهانه منفی بودن نتیجه آزمایش (پی‌سی‌آر) خود از قرنطینه خارج شده و به چند رستوران و کافه رفته و حتی در دوره آموزش زبان انگلیسی هم شرکت کرده بود تا مجموعاً با ۴۶ نفر تماس گرفته و باعث انتقال ویروس به دست‌کم سه نفر از آن‌ها شود.

به گفته پلیس، این کار او باعث شد تا دولت حدود ۲۰۰ هزار دلار برای آزمایش و قرنطینه کردن افرادی که در تماس با مهماندار بودند و افراد مرتبط با حلقه اول هزینه کند.

برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی