تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

معاون سازمان هواپیمایی اعلام کرد: توقف پرواز‌های ترکیه در صورت درخواست ستاد کرونا

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی اعلام کرد: در صورتی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا درخواستی مبنی بر توقف یا ممنوعیت پرواز‌های خارجی یا داخلی شود، به سرعت آن را اعمال خواهیم کرد.

کد خبر: ۸۴۹۷۷
۱۰:۵۲ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

توقف پرواز‌های ترکیه در صورت درخواست ستاد کرونا

دیدارنیوز ـ در پی افزایش شیوع ویروس کرونا به ویژه از نوع کرونای جهش یافته انگلیسی در کشور‌های همسایه و هشدار‌های متعددی که طی روز‌های گذشته مبنی بر توقف پرواز‌های ترکیه اعلام شده است، ابوالقاسم جلالی -معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی - در گفتگویی در این باره اظهار کرد: سازمان هواپیمایی تابع ستاد ملی مقابله با کرونا و ودیگر متولیان حوزه بهداشت است و اگر درخواستی به این سازمان مبنی بر توقف یا ممنوعیت پرواز‌های خارجی و داخلی برسد، قطعا آن را اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: تا کنون درخواستی مبنی بر توقف پرواز‌های ترکیه به دست ما نرسیده است، اما به محض ابلاغ آن را اجرایی می‌کنیم.

البته این اظهارات درحالی است که طی روز‌های گذشته سعید نمکی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - طی نامه‌ای خطاب به رحمانی فضلی - وزیر کشور - و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا خواسته بود که با توجه به شیوع گسترده بیماری کووید ۱۹ در کشور ترکیه با ویروس موتاسیون یافته حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده به مدت یک هفته ایاب و ذهاب از طریق مرز‌های هوایی و زمینی با این کشور متوقف شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ترکیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی