تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

دمشق: گزارش حقوق بشری آمریکا مملو از دروغ است

دمشق گزارش سالانه وزارت امور خارجه ایالات متحده در مورد حقوق بشر در جهان را "بدنام" و حاوی دروغ و ادعاهایی برگرفته از سازمان های تروریستی توصیف کرد.

کد خبر: ۸۴۹۵۳
۰۸:۳۶ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

دمشق: گزارش حقوق بشری آمریکا مملو از دروغ است

دیدارنیوز - به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد، گزارش آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در جهان حاوی دروغ ها و ادعاهایی است که تقریباً در همه کشورهای جهان با ادعاهای نقض ارتباط دارد.

در این بیانیه آمده است: گزارش بدنام آمریکا درباره سوریه و کشورهایی چون روسیه، کوبا، چین، ونزوئلا، ایران و بلاروس که از سیاست های آمریکا راضی نیستند، بیانگر توهمات و دروغ هایی است که توسط مردم این کشورها و افکار عمومی جهان برملا شده اند.

در بیانیه وزارت امور خارجه همچنین تاکید شده که تمام آنچه در گزارش در مورد سوریه ذکر شده است برگرفته از گزارش سازمان های تروریستی، حامیان و سرمایه گذاران آنها در منطقه و جهان است و نویسندگان گزارش مذکور تخلفاتی را که توسط دولت های آمریکا انجام شده و برای همه جهان و خود ایالات متحده شناخته شده است، از جمله اقداماتی که کل حقوق بشر  را نقض می کند، سانسور کرده اند.

در این بیانیه ادعای دولت آمریکا مبنی بر اینکه حقوق بشر در سیاست خارجی این کشور "در اولویت است" به عنوان "اوج نفاق" توصیف و تاکیده شده است: مردم سوریه از نظر غذا، بهداشت ، محیط زیست و جنبه های مختلف زندگی به خاطر محاصره اقتصادی غیرانسانی که هدف آن گرسنگی است در رنج و سختی هستند اما این گزارش شوم به طور واقعی به رنج های مردم سوریه که توسط تروریسم و ​​حامیان مالی آن تحمیل شده، نپرداخته است.

در این بیانیه با اشاره به "چپاول آشکار روغن و گندم سوریه" توسط ایالات متحده آمده است که دولت آمریکا یک بار دیگر ثابت کرد گزارش هایش عمدتا متوجه کسانی است که مطابق با سیاست های آن و منافع آن نیستند.

وزارت امور خارجه سوریه در پایان بیانیه خود با تأکید بر اینکه دمشق مخالف استفاده از مسئله حقوق بشر برای دستیابی به منافع و اهداف سیاسی است، افزود که سوریه بیشترین نگرانی را در مورد حقوق، عزت و آینده مردم خود دارد و کشوری که کارنامه ای مملو از نقض حقوق بشر در تمام نقاط جهان دارد، حق ندارد در مورد حقوق بشر نظر دهد.

وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن ضمن ارائه گزارش سالانه به وزارت امور خارجه در مورد وضعیت حقوق بشر در جهان اعلام کرد کشورش متعهد به "دفاع از حقوق بشر در جهان در هر کجا که باشد است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی