تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

منچسترسیتی، بایرن مونیخ و اینتر در یک قدمی قهرمانی

با نتایج به دست آمده در سه لیگ معتبر اروپایی تا حدودی قهرمانی منچسترسیتی، بایرن مونیخ و اینتر محتمل به نظر می‌رسد.

کد خبر: ۸۴۹۵۱
۰۱:۲۸ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

منچسترسیتی، بایرن مونیخ و اینتر در یک قدمی قهرمانی

دیدارنیوز - بابک مجیدی: بعد از پشت سر گذاشتن دو هفته از مسابقات ملی مربوط به مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مسابقات مطرح اروپایی انجام شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

انگلستان: چلسی با توخل بد باخت
در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلستان، یک نتیجه عجیب و غریب در استمفوردبریچ رقم خورد و چلسی بالاخره با توماس توخل صاحب یک شکست سنگین شد. چلسی ابتدا توسط پولیسیچ پیش افتاد، اما با اخراج تیاگو سیلوا ورق برگشت و ماتیاس پریرا به همراه کالوم رابینسون و امبایه دیانه ۵ بار دروازه آبی پوشان لندن را باز کردند تا چلسی بعد از ۱۴ بازی با توخل شکست تلخی را برابر وست برومویچ و سام آلاردایس رقم بخورد.

منچسترسیتی، بایرن مونیخ و اینتر در یک قدمی قهرمانی

منچسترسیتی هم موفق شد با گلزنی بنجامین مندی و گابریل ژسوس با برتری ۲ - ۰ از سد لسترسیتی در کینگ پاور بگذرد و با گرفتن این سه امتیاز فوق العاده سخت در زمین حریف تا حدودی قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل شده بدانند. شاگردان گواردیولا با این پیروزی از ۳۱ بازی ۷۴ امتیازی شدند.  

در مهم‌ترین دیدار امشب نیز لیورپول در برابر آرسنال قرار گرفت و بعد از کسب نتیجه بدون گل در نیمه اول با حضور دیگو جوتا در نیمه دوم حملات شاگردان کلوپ جواب داد و موفق شدند در ورزشگاه امارات با دو گل جوتا و محمد صلاح شاگردان آرتتا را در خانه شکست دهند و با گرفتن سه امتیاز تا حدودی به وضعیت بد خود در جدول سر و سامان دهند.  

منچسترسیتی، بایرن مونیخ و اینتر در یک قدمی قهرمانی

ایتالیا: کام تلخ میلان و یووه به نفع کام شیرین اینتر 
تیره روزی‌های میلان و یوونتوس در نیم فصل دوم از لیگ سری آ ادامه دارد و میلان بعد از دو هفته استراحت و حذف تلخ برابر منچستریونایتد در لیگ اروپا، برابر سامپدوریا به تساوی ۱ - ۱ رسید تا دو امتیاز حساس داخل خانه را از دست بدهد. یوونتوس هم در دربی تورین برابر همشهری خود در حالی که تا دقیقه ۸۰، ۲ - ۱ عقب بود رونالدو مهاجم پرتغالی این تیم به داد پیرلو رسید و گل مساوی را زد تا حداقل امتیاز را از دربی به دست بیاورد تا در کورس کسب سهمیه باقی بماند.  

منچسترسیتی، بایرن مونیخ و اینتر در یک قدمی قهرمانی


اینتر هم بعد از رسیدن به صدر جدول سری آ به روز‌های خوب خود بازگشت و موفق شد در دیداری حساس برابر بولونیا به پیروزی رسید تا با گرفتن این سه امتیاز ۶۸ امتیازی شده و با ایجاد اختلاف ۸ امتیازی و یک بازی کمتر نسبت به میلان تا حدودی به مهم‌ترین خواسته خود یعنی فتح اسکودتو نزدیک و نزدیکتر می‌شود.

آلمان: بایرن در آستانه همان همیشگی
در بوندس لیگا آلمان نتیجه عجیب و غریبی رقم نخورد و موفق شد در دیدار حساس و سرنوشت ساز در بیرون از خانه برابر لایپزیگ به پیروزی خفیف ۱ - ۰ برسد و بدون حضور لواندوفسکی به مشکل خورد و در نهایت با درخشش مولر و گلزنی گورتزکا گل زیبایی را بزند و سه امتیاز را کسب کند تا با کسب این پیروزی ۶۴ امتیازی شده و تا هفت هفته مانده به پایان با ۷ امتیاز اختلاف در آستانه کسب همان همیشگی قرار بگیرد.  

منچسترسیتی، بایرن مونیخ و اینتر در یک قدمی قهرمانی

دورتموند هم در این بازی برابر رقیب خود اینتراخت فرانکفورت شکست تلخ خانگی را متحمل شد تا بدون درخشش مهاجم آماده خود ارلینگ بولات هالند به پیروزی نرسد تا وضعیت زنبور‌های زرد برای کسب سهمیه سخت و سخت‌تر شود.  

اسپانیا: رئال با برد به استقبال لیورپول و ال کلاسیکو رفت
شاگردان زیدان در لالیگا اسپانیا که این روز‌ها با مصدومان زیادی مواجه هستند موفق شدند پیش از سه دیدار حساس و دشوار برابر لیورپول، بارسلونا و لیورپول برابر ایبار به یک پیروزی مهم خانگی برسند و با کسب سه امتیاز با یک بازی بیشتر به رده دوم صعود کنند و منتظر نتیجه بارسلونا و اتلیتکو مادرید برای فتح لالیگا بماند.  

منچسترسیتی، بایرن مونیخ و اینتر در یک قدمی قهرمانی

دیگر نتایج مهم فوتبال اروپا: 

انگلستان: 
لیدزیونایتد ۲ - ۱ شفیلدیونایتد

ایتالیا:
آتالانتا  ۳ - ۲ اودینزه
بنونتو  ۲ - ۲ پارما
هلاس ورونا ۲ - ۰ کالیاری
جنوا ۱ - ۱ فیورنتیا
لاتزیو ۲ - ۱ اسپزیا
ناپولی ۴ - ۳ کروتونه

آلمان:
ماینز ۱ - ۱ آرمینیا بیله‌فلد
بایر لورکوزن ۲ - ۱ شالکه
آگزبورگ  ۲ - ۱ هوفنهایم
ولفسبورگ  ۱ - ۰ کلن
گلادباخ  ۲ - ۱ فرایبورگ

اسپانیا: 
ویارئال ۳ - ۰ گرانادا
اوساسونا ۰ - ۰ ختافه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی