تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هزینه انتقال سند خودرو در سال ۱۴۰۰ با خریدار است

اخبار منتشره در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تخصصی خودرو حاکی از آن است که در بسیاری از شهرها، اتحادیه‌های نمایشگاه داران خودرو هزینه انتقال سند خودرو در سال ۱۴۰۰ را به عهده خریدار می‌دانند.

کد خبر: ۸۴۹۳۴
۱۷:۴۷ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰

هزینه انتقال سند خودرو در سال ۱۴۰۰ با خریدار است

دیدارنیوز ـ بر اساس رای دیوان عدالت اداری قوه قضائیه برگ سبز صادر شده توسط نیروی انتظامی را به عنوان سند خودرو به رسمیت می‌شناسد و ثبت نقل و انتقال وسایل نقلیه در دفاتر اسناد رسمی اجباری نیست.

با این وجود اغلب خریداران خودرو ترجیح می‌دهند همچون روال گذشته، سند خودرو علاوه بر صدور برگ سبز به نام آن‌ها توسط نیروی انتظامی در دفاتر اسناد رسمی نیز به نامشان منتقل شود. هزینه این نقل و انتقال به صورت عرفی به عهده فروشندگان خودرو است، اما با توجه به سنگین بودن هزینه نقل و انتقال فروشندگان ترجیح می‌دهند خریداران در انتقال مالکیت خودرو به همان برگ سبز که توسط نیروی انتظامی صادر می‌شود اکتفا کنند.

نظر نمایشگاه داران درباره هزینه انتقال سند

اخبار منتشره در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تخصصی خودرو نیز حکایت از آن دارد که در بسیاری از شهرها، اتحادیه‌های نمایشگاه داران خودرو هزینه انتقال سند خودرو در سال ۱۴۰۰ را به عهده خریدار می‌دانند.

کانال اخبار روز خودرو در این باره نوشته است؛ بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده تقریبا در بسیاری از شهرها، اتحادیه‌های نمایشگاه داران خودرو اعلام کرده اند که با توجه به افزایش سراسم آور هزینه‌های انتقال سند مالکیت خودرو، از اولین روز هفته، یعنی شنبه ۱۴ فروردین ماه، هزینه‌های انتقال سند مالکیت در دفاتر اسناد رسمی با خریداران است.

این کانال همچنین تصریح کرده است که دکتر عباس قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی در راستای حفظ حقوق عامه جهت اطلاع و اقدام مقتضی قانونی طی نامه‌ای به ریاست پلیس راهور ناجا اعلام کرد ثبت نقل و انتقال وسایل نقلیه در دفاتر اسناد رسمی اجباری نیست.

منبع: کاماپرس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی