تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شهرخودرو

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف شهرخودرو می‌رود که برای دومین بازی متوالی خریدهای جدید این تیم در ترکیب خواهند بود.

کد خبر: ۸۴۸۶۵
۱۱:۵۳ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شهرخودرو

دیدارنیوز - دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو در شرایطی برگزار می‌شود که محرومیت شش ماهه عیسی آل‌کثیر به پایان رسیده و او سرخپوشان را در بازی فردا همراهی خواهد کرد، اما در ترکیب اصلی نخواهد بود.

ملی‌پوشان پرسپولیس که در اردوی نوروزی تیم ملی همراه دراگان اسکوچیچ بودند، نیز در این بازی حضور خواهند داشت و دستکم دو نفر از آن‌ها از ابتدا در زمین بازی خواهند کرد.

یحیی گل‌محمدی که این فصل در چند بازی با غیبت ستاره‌هایش مواجه بود، این بار تیم کاملی را در اختیار دارد و روی نیمکت نیز بیش از ۵ ستاره را می‌بیند و کار سختی برای انتخاب ۱۱ مهره اصلی دارد.

ترکیب دفاعی؛ نفرات همیشگی

دروازه بان؛ حامد لک: دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس پس از دعوت به تیم ملی، با انگیزه بالا در مقابل تیم مهدی رحمتی به میدان خواهد رفت. او که تا اینجای فصل ۱۰ کلین شیت در ۱۷ بازی ثبت کرده، حالا در این دیدار ملزم به بسته نگه داشتن دروازه‌اش خواهد بود.

زوج دفاع مرکزی؛ سیدجلال - کنعانی: باوجود جدایی شجاع خلیل‌زاده، پرسپولیس تقریبا هیچ مشکلی در خط دفاعی نداشته و زوج سیدجلال و کنعانی با عملکرد خوب، رضایت کادرفنی را جلب کرده است. آن‌ها در این بازی هم فیکس خواهند بود و خبری از فرشاد فرجی نیست.

دفاع کناری؛ آقایی - شیری: شاید هواداران پرسپولیس انتظار داشتند که سیامک نعمتی به جای مهدی شیری بازی کند، اما او در این بازی محروم است و نمی‌تواند به میدان برود. در سمت چپ نیز سعید آقایی مهره ثابت پرسپولیس است.

ترکیب خط میانی؛ نیمکت نشینی ملی‌پوشان

هافبک دفاعی؛ سرلک - کمال: در پست هافبک دفاعی، نیمکت نشینی احمد نوراللهی محتمل است. میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا که کمتر پیش آمده در کنار هم بازی کنند، در غیاب نوراللهی، این بار زوج هافبک دفاعی را در مقابل تیم شهرخودرو تشکیل می‌دهند.

هافبک کناری؛ ترابی - عالیشاه: این احتمالاً پرترافیک‌ترین پست در تیم پرسپولیس است و یحیی گل‌محمدی به راحتی می‌تواند تغییرات مورد نظر را اعمال کند. مهدی ترابی که ستاره بی، چون و چرایی پرسپولیس است در ترکیب اصلی خواهد بود و احتمالا امید عالیشاه را در کنار خود می‌بیند. بازیکنی که یک پنالتی از دست داد، اما همچنان مهره مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی است.

خط حمله؛ آل کثیر هست یا نیست؟

زوج مهاجمان؛ امیری - مغانلو: شهریار مغانلو در بازی قبلی عملکرد مطلوبی داشت و یحیی خوش شانس بود که به تیم ملی دعوت نشد. زوج او هم احتمالا وحید امیری خواهد بود. البته امیری تنها دو جلسه تمرینی با پرسپولیس داشته و به این خاطر نیمکت نشینی اش دور از انتظار نیست.

نیمکت ذخیره ها؛ ستاره‌های در انتظار

پرسپولیس روی نیمکت بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد. بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات سرخپوشان، فرشاد فرجی مدافع این تیم، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی عبدی و... بازیکنانی هستند که می‌توانند در طول بازی به میدان بروند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، وحید امیری، شهریار مغانلو و مهدی ترابی.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی