تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

مرگ‌های کرونایی دوباره ۳ رقمی شد

با اعلام مرگ ۱۱۷ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته مرگ‌های کرونایی در کشور دوباره ۳ رقمی شد. همزمان خبر‌ها از افزایش شدید ابتلا به کرونا رد سراسر کشور حکایت دارد.

کد خبر: ۸۴۸۲۲
۱۵:۲۱ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۰

مرگ‌های کرونایی دوباره ۳ رقمی شد

دیدارنیوز: سیما سادات لاری روز جمعه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۶۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۳۰ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب،  مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۹۰۸ هزار و ۹۷۴ نفر رسید.
وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۶۲ هزار و ۸۷۶ نفر رسید.
لاری با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۶۳۳ هزار و  ۹۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، گفت: چهار هزار و ۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
معاون وزیر بهداشت یادآورشد: تاکنون ۱۲ میلیون و ۹۶۳ هزار و ۷۷۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۶ شهرستان قرمز و ۱۱۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از»  و «به»  شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.
لاری ادامه داد: همچنین ۲۴۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

افزایش نگران کننده بیماران مبتلا به کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روزهای نخستین شیوع بیماری کووید۱۹ در کشور، مقامات بهداشتی و درمانی بارها و بارها بر تأثیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نقش سفرها بر گسترش شیوع بیماری تأکید داشته‌اند.
وی ادامه داد: متأسفانه با افزایش تردد در جاده‌های کشور در ایام نوروز و کاهش چشمگیر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، روند ابتلای به بیماری در تمامی استان‌های کشور به جز خوزستان صعودی شده و ما شاهد افزایش تعداد شهرستان‌های قرمز به ۴۶ و شهرستان‌های نارنجی به ۱۱۹ شهرستان هستیم.
لاری افزود: همچنین ۲۴۶ شهرستان در وضعیت زرد هستند و تنها ۳۷ شهرستان در وضعیت آبی باقی مانده‌اند.
وی اظهار کرد: تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در کشور به شکل نگران کننده‌ای رو به افزایش است و مطمئنا طی روزهای آتی باید شاهد بالاتر رفتن آمار  فوت شدگان بیماری هم باشیم.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: فراموش نکنیم که شکست این بیماری جز با همکاری مردم و عمل به توصیه‌های بهداشتی میسر نخواهد شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی