تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی به دمشق

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استقرار مأموران پلیس از ساعت ۴ صبح مقابل تفرجگاه‌ها

معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور پایتخت از استقرار مأموران پلیس در مقابل پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خبر داد و از شهروندان خواست بنا بر مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا به پارک ها مراجعه نکنند.

کد خبر: ۸۴۸۱۰
۱۰:۳۳ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۰

استقرار مأموران پلیس از ساعت ۴ صبح مقابل تفرجگاه‌ها

 

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام اینکه عوامل پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت 4 صبح در مقابل تفرجگاه‌های پایتخت حضور دارند به تدابیر پلیس راهور در راستای مصوبات ابلاغی در خصوص ۱۳ فروردین اشاره و اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا که شهروندان اجازه ورود به پارک‌ها و تفرجگاه ها را ندارند همکاران بنده از ساعت 4 صبح امروز در کلیه معابر سطح شهر تهران مستقر و نسبت به اجرای مصوبات اقدامات خود را انجام دادند.

 

وی افزود: عوامل پلیس راهور تهران بزرگ به صورت صد درصدی در مقابل تفرجگاهها و پارکها حضور دارند و با اجرای طرح هایی که از پیش تعیین شده است، اجازه ورود شهروندان به پارک ها و تفرجگاهها را نمی دهند.

 

وی ضمن تشکر از شهروندان در خصوص همکاری با پلیس راهور از آنها خواست همکاری بیشتری در خصوص عدم مراجعه به بوستان ها و عدم پارک خودروها در مقابل بوستان ها داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی