تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

گفت‌وگوی تلفنی پوتین و علی‌اف پیرامون قره‌باغ و ثبات در منطقه

بنا بر اعلام کاخ کرملین، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و الهام علی‌اف، همتای آذربایجانی وی امروز پنج‌شنبه طی یک تماس تلفنی، در مورد قره‌باغ صحبت کرده و پایداری شرایط در این منطقه را مورد تأیید قرار دادند.

کد خبر: ۸۴۷۹۰
۱۶:۴۸ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
گفت‌وگوی تلفنی پوتین و علی‌اف پیرامون قره‌باغ و ثبات در منطقه
 
دیدارنیوز ـ به نقل از اسپوتنیک، کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد: رئیس جمهور روسیه، گفت‌وگوی تلفنی با رئیس جمهور آذربایجان داشت. در این تماس پیرامون شرایط قره‌باغ صحبت شد. با رضایت خاطر بیان شد که شرایط به طور عمومی پایدار است و رژیم آتش‌بس با جدیت رعایت می‌شود.

این دو رهبر، فعالیت گروه کاری سه‌جانبه در قره‌باغ را نیز مثبت ارزیابی کردند.

کرملین افزود: با احتساب مذاکرات "الکسی اورچاک"، معاون نخست‌وزیر روسیه در باکو، پیشرفت کار در ایجاد روابط اقتصادی و ارتباطات شفاف در قفقاز جنوبی که در مطابقت با بیانیه‌های رهبران روسیه، آذربایجان و ارمنستان به تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۰ و ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ انجام شده، مورد بازنگری قرار گرفت. در این زمینه، برآورد مثبتی نسبت به فعالیت‌های گروه کاری به ریاست معاونان نخست وزیران سه کشور، انجام شد.

پوتین و علی‌اف در مورد همکاری مسکو-باکو پیرامون پاسخ به همه‌گیری کووید ۱۹ نیز صحبت کردند.

کرملین اعلام کرد: تعدادی مسئله مهم در دستورکار دوجانبه، از جمله همکاری در مبارزه با شیوع عفونت کووید ۱۹، مورد توجه قرار گرفت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی