تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ارتش، وزارت اطلاعات و شورای نگهبان بیانیه صادر کردند

نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف در بیانیه‌های جداگانه‌ای فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

کد خبر: ۸۴۷۸۹
۱۶:۴۳ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
ارتش، وزارت اطلاعات و شورای نگهبان بیانیه صادر کردند
 
دیدارنیوز ـ نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف به مناسبت ۱۲ فروردین که به روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده، در بیانیه‌های جداگانه‌ای فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز ۱۲ فروردین، با تأکید بر حفظ وحدت و مشارکت فعال در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

ایسنا نوشت: متن این بیانیه به شرح زیر است:


«وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثین» (قصص/۵)

بی گمان یکی از مهم‌ترین و سرنوشت سازترین روز‌های تاریخ این مرز و بوم، دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ روز جمهوری اسلامی است. روز جمهوری اسلامی، روز تکامل انقلاب اسلامی به رهبری امام امت، قیام مردم و پیروزی آنان در بهمن ۵۷ و تجلی‌گاه مردم سالاری دینی در جهان معاصر است تا نشان دهد گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشرِ سرگشتهِ امروز و نور امید در دل محرومان و مستضعفان جهان باشد.

روز جمهوری اسلامی، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومتِ متکی بر آرای واقعی مردم و روز به ثمر نشستن خون شهیدانی است که مقابل حکومت طاغوت پهلوی از جان خود گذشتند تا با مشارکت آحاد مردم، حکومت عدل اسلامی در ایران استقرار یابد.

در سالروز این روز عظیم، با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام این نهضت مردمی، این یوم الله فرخنده را به تمام مردم سرافراز ایران، تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن اعلام تجدید بیعت با رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) بر حفظ وحدت، همدلی و مشارکت فعال در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی؛ به ویژه در سالی که انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز پیش رو داریم تأکید می‌نماییم.»

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت فرارسیدن روز «جمهوری اسلامی»
به گزارش ایرنا، شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ فروردین، روز «جمهوری اسلامی» بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: چهل و دو سال پیش در چنین روزی با رأی «آری» آحاد ملت ایران به همه‌پرسی «جمهوری اسلامی»، فصلی نوین در تاریخ ایران اسلامی رقم خورد.

ارتش، وزارت اطلاعات و شورای نگهبان بیانیه صادر کردند

این بیانیه می‌افزاید: دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸، روز جمهوری اسلامی ایران، بی‌گمان یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین روز‌های تاریخ اسلام و ایران است، چرا که انقلاب اسلامی که با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و مجاهدت‌های مردم شریف ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و به عمر طاغوت و استبداد و استکبار خاتمه داد، مردم مسلمان ایران با حضور آگاهانه و متعهدانه در اولین انتخابات آزاد تاریخ خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیده و نظام حقوقی کشور ایران را بر دین مبین اسلام بنا نهادند، امری که در جهان معاصر همتا ندارد.

شورای نگهبان تصریح کرد: بر این اساس نظام جمهوری اسلامی ایران که حاصل مجاهدت‌های حضرت امام خمینی (ره)، تلاش‌های مردم و ثمره خون گرانبهای شهدا و برآمده از هدایت‌های پیامبران و ائمه بزرگوار است تجلی‌گاه مردم‌سالاری دینی در جهان معاصر شده است تا نشان دهد که اسلام کامل‌ترین دینی است که می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشریت سرگشته امروز باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران اینک نیز با هدایت خلف صالح امام خمینی (ره)، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از طوفان‌های ساخته شده استکبار و ایادی آن که حیات خود را در تعارض با عزت این نظام مقدس می‌بینند به سلامت در حال عبور است تا إن‌شاءالله به دست صاحب واقعی‌اش، حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) برسد.

در پایان این بیانیه آمده است: شورای نگهبان به عنوان امین ملت در حراست از اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سالروز تأسیس این نظام مقدس را به مردم شریف ایران اسلامی تبریک می‌گوید و با فراخواندن آنان به پاسداری از این نعمت الهی، امیدوار است دولت‌ها و ملت‌های مسلمان جهان نیز با تأسی به دین مبین اسلام، شمیم حیات‌بخش این دین سعادت‌آفرین را در عالم، جاری سازند.

همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت اطلاعات در بیانیه‌های جداگانه‌ای فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین
این بیانیه به شرح ذیل است:

دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران همچون برگی زرین و درخشان در تقویم پرافتخار کشورمان می‌درخشد. این روز یادآور حماسه پرشکوه زنان و مردان بصیری است که با پایان دادن به حکومت مستبد ستم شاهی و رأی حداکثری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های مستکبران و بدخواهان انقلاب شکوهمند و نوپای اسلامی ایستادند و باعث حرکت قطار انقلاب در مسیر پر افتخار استقلال و آزادی شدند.

مشارکت حداکثری مردم و رای قاطع به جمهوری اسلامی نشانگر خواست ملت ایران اسلامی در استکبارستیزی، آزادی خواهی و استقلال طلبی بود. انقلاب شکوهمند اسلامی، با حرکت انقلابی و آگاهانه آحاد ملت عزیز در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ تثبیت شد و مسیر اعتلا و افتخار را در پیش گرفت و با پشت سر گذاشتن رویداد‌های بزرگی همچون جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم‌های ظالمانه و انواع توطئه‌های سیاسی، فرهنگی و تهدید‌های نظامی، قله‌های سرافرازی و شکوه را فتح کرده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال جدید که به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده همچون گذشته، ضمن صیانت از کیان ایران اسلامی به حرکت جهادی خود در نیل به آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای والامقام در مسیر پیشرفت‍های نظامی و دفاعی و ارتقای امنیت و اعتلای موقعیت کشورمان که ضامن توسعه و پیشرفت ملی است، ادامه خواهد داد.

ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بدون تردید با یاری خداوند متعال و حضور گسترده ملت قهرمان و مقاوم ایران اسلامی در انتخابات پیش رو، بار دیگر جلوه‌های استقلال، آزادی و اقتدار ایران سربلند اسلامی نمایان خواهد شد.

بیانیه وزارت اطلاعات به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین
وزارت اطلاعات نیز در بیانیه‌ای عنوان کرد: فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین؛ روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی قاطع مردم ولایتمدار و انقلابی؛ لبیک به حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه)، پایبندی به خون پاک شهدای والامقام و اراده‌ی پولادینی است که رسماً به حاکمیت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار خاتمه داد و طومار وابستگان ذلّت پذیر را در هم پیچید تا مطلع الفجری برای ملت‌های تحت سلطه و ستم به منصه‌ی ظهور گذاشته شود و الگوی مردم سالاری دینی سرمشق آزادی خواهی گردد.

ملّت شریف ایران؛ همانگونه که مستحضرید دشمنان شکست خورده از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، بمنظور سیاه نمایی و منصرف نمودن سایر ملّل از قیام علیه استعمارگران و ایجاد یأس و ناامیدی در قلوب پاک شما امّت سرافراز، از هیچ توطئه‌ای بر علیه این نظام الّهی غفلت نورزیده و همچنان به کینه ورزی‌های خود ادامه می‌دهند.

ما سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سنگر مبارزه و جهاد، بی وقفه اقدامات سردمداران جنایت پیشه و بد خواهان را با هوشیاری رصد نموده و لحظه‌ای از کید آنان غفلت نخواهیم ورزید.

وزارت اطلاعات فرا رسیدن این روز تاریخ ساز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شما مردم قدر شناس و عموم آزادی‌خواهان جهان تبریک و تهنیت می‌گوید و به روان پاک امام راحل و شهدای به‌خون خفته‌مان درود می‌فرستیم.

از درگاه خداوند منان، ریشه‌کن شدن ویروس ویرانگر کرونا و شفای عاجل بیماران را طلب نموده و بهروزی‌تان را آرزومندیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی